راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

یادت نیست...

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۹ ب.ظ

افسوس که یادت نیست

دست من سرد بود و دست تو گرم

زمستان را دوست داشتم و 

تابستان را هم

هر چند سرد بود و هر چند گرم

دلیلی بودند تا

دست هایمان باشد در دست هم

پاییز مگر فصل عاشقی نیست

پس چرا دست من هست

دست تو نیست

افسوس که یادت نیست

تو کوچ کردی از قلب من 

 که این کوچ را بازگشتی نیست

دل من منتظر بهار می ماند

این حرف ها که سرش نیست

آخر، کار خودش را می کند 

پیامی خواهد فرستاد

پیامی که جوابش نیست

افسوس که یادت نیست

هر روز التماس می کند به من 

این دلم که دل مغروری نیست

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۶
رویا رویایى

نظرات  (۵)

عالی
پاسخ:
ممنون!
بسیار
بسیار
عالی
پاسخ:
خیلی ممنون از همراهیتون
:(
افسوس که یادت نیست

چرا واقعا؟ چرا بعضیا یادشون میره؟!!
پاسخ:
نمیدونم چرا واقعا! من که یادم نمی ره
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۷ نویسه های یک پسرایرانی:))
عجب شعری،این یادم است که من باتوسرجوب آب خنک رامیدیدیم ای دوستم
پاسخ:
ممنون، :)
عالی بود رفیق
پاسخ:
ممنون ازتون که می خونید و دلگرمی هستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی