راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

جام جهانى چشمانت

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۹ ب.ظ

عزیزترینم،

حال که چند روز بیشتر به دیدنت نمانده، از دلتنگى و شوق لبریزم، روز و شب لحظه ى دیدار را براى خودم تجسم مى کنم و در کنارِ تنهایىِ شمعدانى هاىِ پنجره که مى نشینم همراه گنجشک ها مى شوم و دلم پر مى کشد براى عطر آغوشت.

پرستوى مهاجر من،

کى به آشیانه ى کوچک قلبم باز مى گردى تا آن را که از دورى و نبودنت ویران شده با دست نوازشگرت ترمیم کنى، آه، دلم لک زده براى نوشیدنِ سرمستى، از جام بلورین چشمانت که در همان نیمه ى اولین نگاه، جهانم را مستعمره ى خودش کرد و پس از آن در سیاهىِ هر شب، درخششِ چشمانت را در دلِ رویا یافتم. بیا که تو تعبیر خواب هاى درخشان رویا هستى.

نفسم، 

تو را بیشتر از جانم و به اندازه ى وسعت آسمانم دوست مى دارم.

چالش رادیو بلاگى ها

دعوت مى کنم از فاز تو فاز^-^ (زود باش بنویس منتظرم)

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۲۱
رویا رویایى

نظرات  (۱۲)

۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۷ یه بنده خدا
تو را بیشتر از جانم و به اندازه ى وسعت آسمانم دوست مى دارم.


به به
پاسخ:
اینم حق آقایون که رعایت نشده بود:)
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۸ یه بنده خدا
اون بحث که قطعا حق با منه بی برو و برگشت!

خخخخخخ
پاسخ:
اى بابا خداوند راه راست را به سوى شما کج کناد:)
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۵ یه بنده خدا
انشالله که راه راست رو ما میریم:))
وقت داشتید سری هم به ما بزنید!
ولی با چراغ قوه بیاید که خیلی تاریک و خلوته!
پاسخ:
چشم حتما میایم چراغ خاموش :))
😍😍
پاسخ:
❤️❤️
سلام بر رویا بانوی بیان :)

بسیار عالی ...
پاسخ:
سلام بر بزرگ مرد تاریخ بیان جناب  قدح خان :)
ممنونم لطف دارین:)
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۶ یه بنده خدا
قررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررربانت!
پاسخ:
این همه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ در عوض این
همه ررررررررررررررررررررررررررررر
سخته
سخت
پاسخ:
براى تو هیچى سخت نیست دست بجنبون تا ٢٥ 
خرداد بیشتر وقت نداریا
۲۲ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۴ بهرنگ قدوسی
🤤🤤🤤🤤🤤🤤

جان؟😲😲😲😲😲😲

یکی بیاد منو بگیره 🤤🤤🤤
پاسخ:
من که دیگه نمیتونم تو رو بگیرم خخخخخخ
ایشالا یکى بیاد تو رو بگیره😁😁😁😁
قشنگ بود ^__^
پاسخ:
مرسى 😎😎
زیبا بود
پاسخ:
تشکر دوست عزیز
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۰ پســــــــــــــــــــــــر روزگــــــــــــــــــــار
بسی زیبا
پاسخ:
تشکر دوست عزیز:)
سلام
دیر اومدم می دونم، به همین دلیل ببخشید :)
زیبا نوشته بودید و ستودنی
راستی تو یکی از پست ها خواستید عملیات انتحاری انجام بدید " دیوانگی به سبک خودم" ، که ظاهراً به خیر گذشت :)، جریان چی بود؟
ان شاءالله وقت کردم به وبلاگ شما سر می زنم
موفق باشید
پاسخ:
سلام آقاى شریفى دیر اومدید اما خوش اومدید:))
دقیقا عملیات انتحارى بود مى خواستم وبلاگو منفجر کنم ولى ترسیدم پشیمون بشم بچه ها هم خیلى لطف داشتن
نشد که بشه دیوانگى کامل بشه:))
مرسى موفق تر باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی