راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

انتقاد

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ب.ظ

(لطفا از من انتقاد کنید)

*انتقاد موجب رشد مى شود *

با تشکر^_^

تعریف و تمجید ممنوع!!

هر چیزى که فکر مى کنین اگه بدونم بهتر مى شم یا اینکه نه فکر مى کنین بهتره که بدونم بدون رودربایستى بهم بگین ممنون:)))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۳
رویا رویایى

نظرات  (۹)

۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۹ سپهر صادقی
بنده متاسفانه شناختی از شما ندارم اما از متن‌هاتون مشخصه که معمولا تنهایی رو بیشتر می‌پسندین و این ممکنه در اینده براتون بد باشه :(
پاسخ:
ممنون از صداقتتون :))
منظور من هم انتقاد از شعر هاى بلاگ بود
 نه از شخصیتم چون مسلما کسى زیاد منو نمى شناسه :))
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۴:۰۰ سپهر صادقی
متاسفم بنده درست متوجه منظور شما نشده بودم :(

پاسخ:
ممنون از لطفتون :)) 
نظرتون بسیار محترم و مفید بود لطف کردین !!
رو راست بگم واقعا انتقادی به ذهنم نمیرسه

دلتون شاد
پاسخ:
خیلیم عالى ممنون:))
تقریبا نمیشناسمت تا بخوام انتقادی کنم !
پاسخ:
ممنون!!
من که شعراتونو دوس دارم دیگه هم بنظرم چیزی نباشه که از شما به من ربط داشته باشه:)
منتظر شعر جدیدتون هم هستیم :)
پاسخ:
خخخخخخخ شما لطف دارى:))
خواهری من نمونه س :*

پاسخ:
😍😍😍😍😍😍
مگه جایی هم برای تمجید و تشویق مونده؟؟؟
با این شعرای ...
حتی ارزش انتقاد هم نیست
:(
پاسخ:
واقعا :(  ممنون از لطف و صداقتون ولى کاش جاى نقطه چین رو پر مى کردین
شوخی کردم
بعضی از شعر ها جدا زیبان
مخصوصا انتخاب کلمات
موفق باشید
:)
پاسخ:
ممنون ولى جدى هم مى گفتین مشکلى نبود 
خوشحال مى شم انتقاد سازنده بشنوم که بهترم کنه
ممنون از لطفتون 
به همچنین :))
خو من انتقادم اینه ک همیشه عالی هستی خخخخخخ 
خیلیم دوست دارم 
شعراتم عالییییه♥ツ
پاسخ:
بهار جونم خودت فوق العاده اى :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی