راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

زنده باد مرگ

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ق.ظ

امشب خواب مرا به اعماق بیدارى خواهد برد

سبک تر از ابر در آسمان 

به پرواز در مى آیم

امشب در طوفان کابوس ها 

غرق نمى شوم

شنا کردن را کابوس زندگى به من آموخت  

امشب تاریک است تاریک تاریک

من هم به فانوسى نیازمند نیستم 

امروز آخرین طلوع را دیدم 

دیگر صبحى روشن نخواهد شد

امشب تنها شبى خواهد بود

که دیگر به تو فکر نمى کنم 

امشب تنها شبى خواهد بود

که آرزوى دیدن رویاى تو را ندارم 

امشب تنها شبى خواهد بود 

که امیدى به صبح دیدار تو ندارم

امشب آخرین شب زندگى من خواهد بود

امشب شروع مرگ است

زنده باد مرگ، زنده باد مرگ

که یاد تو را، تصویر تو را، رویاى تو را

از من ربود

هم من را تمام کرد

هم تو را برایم تمام کرد 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
رویا رویایى

نظرات  (۱۰)

۰۶ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۴ مهندس رضا عباسی
سلام  دوست عزیز
متمایل به تبادل دنبال کردن هستم
خواستین حتما اطلاع بدین
ممنون
پاسخ:
چشم حتما
واقعا رویایی سرودید رویا خانم !خیلی زیبا بود خیلی.تو این سبک شعر چقدر قدرتمندید.موفق تر باشید.
پاسخ:
ممنون از لطف بى پایان شما خودمم اینطورى نوشتن رو 
بیشتر دوست دارم احساسم بیشتر و راحت تر بیان میشه بازم ممنون
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۷ منصوره 🌹🌹🌹
خیلی زیبا و رویایی بود 
احسنت
پاسخ:
ممنون از توجهتون زیبا خوندید
ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی! 
رفتی بسوز 
کین همه انش سزای توست
......
دلم گرفت 
پاسخ:
اوهوم:(
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۵۰ سام نجفی نیا
عالی رویا 
پاسخ:
ممنون از حضور گرمت
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۱۷ علیرضا امیدیان نسب
هعیییی:(((
حالم امشب بد بودا بدترشد:(((((
پاسخ:
چرا شما که از خنده نوشتى ماهم به زندگى خندیدم و رفتیم
گفتى بى خیال ما هم کلا بى خیال زندگى شدیم
عالی بود
متنای ادبی رو خیلی دوس دارم انگار به آدم آرامش میدن
پاسخ:
ممنون خوش اومدى 
آره مخصوصا به اونى که مینویسه
زنده باد مرگ !!

عجب عنوان خفنی

خود شعر هم خیلی خفنه :))
پاسخ:
خواننده هاى این متن هم  خفنن:)
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۰۳:۱۲ آقای سر به هوا
تمام شعرها و مطالب نوشته خودتونه؟؟؟
پاسخ:
بله تمامشون خط خطى هاى مبهم این ذهن خسته است مینوسم تا آرام گیرد
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۷ علیـ ــر ضــا
خیلی خیلی خععععیلی زیبا بود چه هنری داری تو 😍😍
کل مطالب از صفر تا صدت خوبن هر روز بهتر از دیروز 😐
عالی بود بانوک 🙂
پاسخ:
ممنون شما که هنرمند تری با عکسا و نوشته های عالی 
باز هم سپاس :) از اینکه دلگرمی هستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی