راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

عاشقانه ای برای تو

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ


وقتی در کنار تو ام و با تو به غروب دل انگیز روزهای دلتنگی نگاه می کنم ...
  وقتی تو با مهربانی مرا در آغوش خود جای می دهی...
        وقتی از همه جا و همه کس خسته ام... تنها خستگی ام را به شانه های تو می سپارم تا سبک شوم... 
وقتی بوی تازه ترین گل های بهاری را در کنار تو استشمام می کنم...
وقتی تو را هر روز در کنار دریاچه پارک می بینم که بی صبرانه منتظر منی و از آنجا نرفته ای...
   وقتی تو تنها رفیق روز های تنهاییم هستی...
احساس می کنم که عاشقت شدم ...
نیمکت روزهای سخت ... نیمکت دوست داشتنی ...
زیباترین غروب دنیا تنها از زاویه دید تو پیداست 
خیلی خوب است که در جهان میان این همه پارک و در پارک میان این همه نیمکت تو را برای خود دارم
تویی که از تمام آدم ها بیشتر به حرف هایم گوش کرده ای
آرامش من مهمترین چیز برای توست...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
رویا رویایى

نظرات  (۲)

همان طور که باید بدانید داشتن لینک در صفحاتی با پیج رنک بالا تاثیر بسیار زیادی در رتبه و سئوی شما در گوگل خواهد شد ، این وب سایت با تمامی وب سایت ها و وبلاگ ها با هر پیج رنک و رتبه ای ، تبادل لینک میکند ،، این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما به راحتی و در کمترین زمان میتوانید با ما تبادل لینک داشته باشید و لینک تون رو ثبت و مشاهده کنید
عالی بود
پاسخ:
ممنون ...سپاس...تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی