راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

چشم تو

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ب.ظ

خیلی وقته جای موسیقی خالی بود 

تقدیم به چشمهای زیباتون


چشم تو - مهدی یراحی



موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۵
رویا رویایى

نظرات  (۱۰)

احسنت
زیبا بود
پاسخ:
ممنون از حضورتون:))
ایییی داغ دلم !
رویا اینو داشتم ولی نشد سیو کنم با آیفون
سپردمش با چندتا چیز میز دیگ ب داداش
ک من دیلیت اکانت کنم دوباره بهم بده
هیچی دیگ :/ قشنگ همشو پاک کرد خخخخ
گفتم حالا بده بیاد گفت عه مگ نگرفتی ازم
ببخشید صبح پاک کِردم :| و کلی ناراحت شد

حالا این حقش نیست من قهر کنم ؟؟؟ 
با اون تیم درپیتش !!
پاسخ:
برادرى همین طوریه یه کم سر به هواست من برات مى فرستم اینو 
ناراحت نباش😂😂😂
تیمشم که داغونه😂😝😝😝😝😝
بعدشم مگه رادیو جوان ندارى ؟؟
دارم رادیو جوان رو
ولی اهنگام سیو نمیشن
اصلا آیفون 😑 الان میزنمش تو دیواااار
پاسخ:
😂😂😂😂 برات توضیح دادم دیگه...
قشنگ بود و پر احساس
کنارت پر از احساس خوشبختیم!!!

تو گوشم بگو هستی تا آخرش!!


سپاس!!
پاسخ:
ممنون از لطفتون 
بله آهنگش خیلى زیباست :)
خواهش مى کنم
چه زیبا 



پاسخ:
ممنون:)
۰۶ آبان ۹۶ ، ۰۷:۴۹ علیـ ــر ضــا
چـه زیبا بود ✔
پاسخ:
ممنون از لطفتون:))
۰۶ آبان ۹۶ ، ۱۹:۱۲ حصار آسمان
خیلی وقته ترانه جدید گوش نکردم
این تجویز خودم بوده واسه خودم :)
پاسخ:
گوش کنین امیدوارم لذت ببرید:)
۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۹:۴۲ حصار آسمان
میدونین،
من مجبورم گوش ندم... عین کسی که زخم خورده و مجبوره آروم راه بره تا نکنه زخماش دهن باز کنه و دچار خونریزی بشه ...! 
راستش به جز چند نمونه محدود از خواننده ها، دیگه هیچ موزیکی گوش نمیدم ... 

پاسخ:
مى فهمم ولى من برعکسم خود زنى مى کنم هر آهنگى که خاطره دارمو انقدر گوش مى دم و گریه مى کنم 
تا از احساس خالى بشم و بى حس بشم این طورى خالى مى شم 
۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۹:۵۴ حصار آسمان
آره... اما شاید برای مدت کمی خالی بشید. بعد از یه مدت دوباره همون احساس رو با شنیدنش پیدا میکنید ...
پاسخ:
آره هر بار این حس تکرار مى شه :(
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۸:۵۸ مریــــ ـــــم
همیشه مهدی یراحی و مهدی یغمایی بااینکه قیافه هاشون زمین تا اسمون فرق میکنه اشتباه میگیرم
:|

پاسخ:
:) اشکال نداره فداى سرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی