راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

یک انشا با یک دنیا حرف پر درد

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ

 

گاهی بود که تمام درد هایم در یک برگه انشا جا می شد

گاهی بود که پرنده ها رفیق درد دل هایم می شدند

گاهی بود که جنس دردهایم کودکانه بود

حال دیگر در یک دفتر انشا هم درد هایم  جا نمی شود

دیگر پرنده ای  به دردهایم گوش نمی کند

دیگر دردهایم کودکانه نیست

در میان این همه فقط یک چیز برایم مانده است 

درد، فقط درد برایم مانده است.

 

آهنگی زیبا از مازیار فلاحی عزیز

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۵
رویا رویایى

نظرات  (۹)

۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۶ علیرضا امیدیان نسب
الهی :((
پاسخ:
اوهوم:(
لایک 
پاسخ:
ممنون
:(
آهنگه قشنگه...
پاسخ:
خیلی:(
آهنگه قشنگ بود

پاسخ:
ممنون
زیبا بود ! سپاس.
پاسخ:
ممنون خواهش می کنم!
ای جونم چ قشنگ
اهنگش فوق العاده بود
پاسخ:
فدات شم 
ممنون
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۲ آقای سر به هوا
زنگ انشا😭😭😭
پاسخ:
واى آره یادتونه من که عاشق انشا نوشتن بودم :)
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۰ سام نجفی نیا
عالی بود 
پاسخ:
ممنون
 درد ها را به طبیب درد بسپارید..
پاسخ:
در زمین که نیست در آسمان هم از ما صبر ایوب مى خواد و عمر نوح و حکمت دانى خضر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی