راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

بدون شرح

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ق.ظ

دلم براى هممممتون

 تنگ میشه خیلى^_^

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۶/۱۰/۰۵
رویا رویایى

نظرات  (۱۷)

سلام

حالتون خوب

مگه قراره جایی برید رویا خانم؟؟؟؟؟

امیدوارم شاد و موفق باشید
پاسخ:
سلام 
ممنون شما خوبى 
بله قراره برگردم به جاى قبل 
برم تو خودم 
مرسى از همه ى وقتایى که بودین 
۰۵ دی ۹۶ ، ۰۱:۵۹ سپهر صادقی
بانو کجا میرید :(
پاسخ:
به درون سفر مى کنم تا خودم را بیابم 
زندگیم بى هدف شده 
باید پیداش کنم
ممنون از همه ى بودن ها و دلگرمى هاتون :/
۰۵ دی ۹۶ ، ۰۶:۴۴ علی آقا:)
سلااام:))
چی شده قصد خداحافظی داری؟
نرووووو؟؟؟

پاسخ:
سلام على آقا 
وب رو حذف نمى کنم
چون حذفش یعنى حذف یک سال خاطرات خوب و شیرین 
فقط تا یه چیزهایى روشن شه به روز نمیشه 
اگه قراره حذف کنین
ما که نمینونیم سر بزنیم به شما ولی شما به ما سر بزنین :)
موفق باشین
پاسخ:
حذف نمى کنم به روز نمیشه من که عاشق وب شما هستم 
اگه نتونستم بیام دلم براش خیلى تنگ میشه مخصوصا اون فیلم:)
۰۵ دی ۹۶ ، ۰۷:۴۲ آقای سر به هوا(o_0)
از نوع فونت مشخصه مورد غمگین نیست
فقط چراااااا؟
باز کسی مزاحم وب شده؟؟؟
پاسخ:
غمگینو نمى دونم حس خاصى نداشتم اون لحظه 
فقط احساس مى کنم گم کردم کجاى زندگى هستم
و نباید اینجا باشم باید مسیر زندگیمو پیدا کنم
کسى مزاحم نشده خیالتون راحت:)
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۳:۰۴ آقای سر به هوا(o_0)
ان شاالله زود مسیرتون مشخص بشه و از متنهاتون لذت ببریم:)
پاسخ:
انشاالله لطف دارین به من :) 
برو به سلامت 
ولی زود از درون به برون رحلت بنما 
پاسخ:
باشه سعى مى کنم دعا کن واسم تو پاکى دعات مى گیره:)
دعا کن رحلت کنم
۰۹ دی ۹۶ ، ۲۳:۱۴ مَرمَر :))
رویا :(
پاسخ:
جانم:)
رحلت=کوچ ، مهاجرت
مسلا تو شاعری واثه خودت
با عدبیات سر و کار داری
ای بابا
پاسخ:
خخخخ خب مگه من چى گفتم
مثلا شاعرم واسه خودم با ادبیات سرو کار دارم 
اى بابا:))
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۲:۵۶ مَرمَر :))
نریااا
پاسخ:
چشم سعى مى کنم زود برگردم:))
۱۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۶ مَرمَر :))
مواظب خودت باش:(
پاسخ:
چشم تو هم مراقب باش و برام دعا کن ممنون:)
سلام
عه عه شمام رفتنی شدید!
البته به همون نتیجه ای ک من رسیدم رسیدید ، کار خوبی میکنید
شعر هاتون رو دنبال میکردم عالی بودن و هستن و مطمئننا خواهند بود シ

موفق میشید😃
پاسخ:
سلام 
کاش مى شد از دنیا مى رفتم!
بله شاید دوباره برگردم ولى فعلا باید خیلى چیزها روشن بشه
ممنون از شما همیشه به من لطف داشتین
پاینده باشید:)
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۶ محب الشهدا
برگردیااا
پاسخ:
چشم خودتونم که نیستین امتحاناتو خوب بخون بیست بشى:)
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۷:۳۵ محب الشهدا
سعی می کنم 
من هستم هر روز سر میزنم اما وقت واسه پست گذاشتن ندارم
پاسخ:
اشکال نداره هدفت مهمتره به کارا و درسات برس :))
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۱:۱۵ مریــــ ـــــم
الان ینی رفتی
پاسخ:
میام بعضى روزها به وبلاگ ها سر مى زنم ولى وبلاگ خودمو به روز رسانى نکردم
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۴۰ حصار آسمان
جایی رفتید مگه؟ :))
موفق باشید
پاسخ:
مدتى هست که دورم ... ممنونم
سربلند باشید
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۲۸ فرناز فرزان
آرزو می کنم همیشه سلامت باشی و موفق
پاسخ:
ممنون سربلند باشى دوست جونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی