راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

معلّق

سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ب.ظ


تو همان تکیه گاهى که یک عمر در نبودنت بین آسمان و زمین معلّقم

همان ساحلِ امنى که بارها در آغوشت دل به دریا زده ام 

همان سایه ى خنکِ ظهر تابستانى که آسایش تنى 

همان همسفر روزهاى سخت و شب هاى پر درد

تو براى من همانى که باید باشى .

دلم تنگ سکوت هایى است که میان کلامت مى کنم

تا صدایت را در مشام زنانه ام مزه مزه کنم... 

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۰
رویا رویایى

نظرات  (۲۱)

:)
سلام :)
خبریه خانم مهندس ؟ :)

خیلی قشنگه
آدما همیشه به یه تکیه گاه نیاز دارن مثل همینی که شما نوشتین :))
پاسخ:
سلام خوبین
سلامتى 
۲۰ آذر ۹۷ ، ۲۲:۴۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
متن بسیار زیبایی بود.
پاسخ:
سلام 
نگاهتون زیباست
۲۰ آذر ۹۷ ، ۲۳:۱۸ جناب منزوی
سلام
دلنشین بود و خواندنی
برخی کلمات را چند باری خواندم :)
پاسخ:
سلام 
مرسى مرسى 
۲۱ آذر ۹۷ ، ۰۰:۰۲ وحیده پوربافرانی
خیلی هم قشنگ
به به
:)

متن جالبی بود.

+

++  این شعر  معروف سهراب سپهری  رو  استاد شهرام ناظری با صدایی بسیار زیبا  خونده که واقعا روح نوازه .

پاسخ:
سلام
کدوم شعر سهراب رو؟
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۰:۴۵ آقای سر به هوا :)
سلام
اوضاع و احول روبه راهه؟:)
پاسخ:
سلام
بلى
حال شما چطور است آیا؟
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۲ آقای سر به هوا :)
خوب است ایا!:)
ممنونم
سرتون شلوغه دیگه شعر نمیگینا !
پاسخ:
آره سرم شلوغه حیف حیف 
سلام 
همین شعر که میگه :  به سراغ من اگر می آیید , نرم و آهسته بیایید  .....

شعر زیر عکس وبلاگتون . 
پاسخ:
آها بله متوجه شدم..
آدم هوس میکنه عاشق شه:دی
پاسخ:
:) خیلى حس خوبیه حتما عشق رو تجربه کنید 
۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۱ پسرک تنها
مضخرف ترین حس دنیاست
البته با عذر خواهی از عشاق دلسوخته جمع
----------------
ببخش که دیر به دیر سر می زنم
عاخه خعلی دیگه داره سنگین میشه درسا
شنبه هم امتحانا شروعه
اییی خداااااااااااااا
متن زیبا بود
موفق باشید
۱۳ دی ۹۷ ، ۰۰:۴۸ جناب قدح
رویا بانو ؟
پاسخ:
بله ؟
واقعا دلم دریا خواست...
پاسخ:
اوهوم:(
متن فوق العاده جذاب.
مرسی از این نوشته هاتون
پاسخ:
مرسى از شما
۲۳ دی ۹۷ ، ۱۹:۲۴ سانا پرداز نارین
سلام.خیلی قشنگ بود.ممنوووووون
پاسخ:
سلاممممم چشماتون قشنگه
سلام :)

سال نو مبارک
مرسی عالی بود
۱۴ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۰۴ شیمیایی نمونه

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی