راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

فى ما وقع

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ

همانطور که حدس مى زدم و به دلم افتاده بود که اتفاق میفتد آخر ماه رمضان امسال شروع خوشبختى مان بود وهنوز هم باور دارم که این آغاز ماجراى من و توست باور کن ماه دیگر دست در دستت تمام کافه هاى تهران را زیر پا مى گذاریم و جشن و سرورى بر پا مى کنیم که زمین و آسمان به آن دعوت اند و دلهایمان غرق در شادى بى نهایت و نزدیک و هم آغوش هم است باور کن که این آغاز خوشبختى ماست ...

H.F

دلم براى همتون تنگه امیدوارم حالتون خوب باشه ...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۷
رویا رویایى

نظرات  (۸)

سلام :)
رسیدن بخیر
مبارکههههههه
ان شاءالله خوشبخت بشین :)
۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۸:۵۳ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
تبریک میگم
ان‌شاءالله خوشبخت بشید :)
مبارکه
خوشبخت شید ایششششالا
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۲:۰۱ یه بنده خدا
تبریک میگم :)
۱۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۹ قاسم صفایی نژاد
ان شالله کنار هم عاقبت بخیر بشید. مبارکه
تبریک میگم:))
خیلی هم عالی:))
۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۴:۲۷ ♕αяαмεsн♕ ...
:)

سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی