راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

زنى دیگر

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ب.ظ

زنى را دیدم با پیراهنِ حریرِ رها شده در دستان باد و گیسوان بافته شده به درازاى یک عمر، که سیب هاى سرخ درخت آرزو را یکى یکى از شاخه هاى جوانى اش با غرور مى چید، تا از میانشان سیب جاودانگى را بیابد. هر سیبى که کم مى شد خوشه اى از گیسوانش سفید و قامتش اندکى کوتاه مى شد، به سیب آخر که رسید آن را بر بلندترین شاخه ى درخت یافت نه دیگر دستش به آن مى رسید، نه توانى برایش باقى مانده بود و  نه حتى عابرى به آن پیرزنِ موى سفید قامت خمیده نگاهى مى کرد، بى اختیار به درخت تکیه داد و در حسرت آن سیب پاى درخت آرزو جاودانه شد، و این بود راز جاودانگى درخت آرزو، کمى دورتر درست در زیر آفتاب طلایى، درخت دیگرى جوانه زد و منتظر زنى دیگر... 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۲
رویا رویایى

نظرات  (۹)

۱۳ آبان ۹۷ ، ۰۱:۲۴ ( ک) شباهنگ
 درود بانو ،
قطعه ی بسیار زیبایی بود ، احسنت 
 درختی دیگر جوانه زد و منتظر زنی دیگر 
پاسخ:
سلام خوبین دلم براى اشعارتون تنگ شده 
خیلى دور شدم از اینجا خیلى
سلام
خوبی ؟ سلامتی؟
چخبر؟
:)))))
بازم مثه همیشه
راسی کتابت چی شد؟؟؟
پاسخ:
سلام تو خوبى 
هیچى 
کتاب من به کل از نوشتن دور شدم سه ماهى هست 
۱۳ آبان ۹۷ ، ۲۳:۳۷ جناب منزوی
سلام
خیلی وقته آپ نکردید :)
نمیدونم چرا حس کردم از زبان یک درخت حرف زدید :)
دلنشین بود

پاسخ:
سلام بله خیلى وقت بود که نبودم 
:) ممنونم 
جالب و زیبا
پاسخ:
ممنونم از حضورتون:)
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۵:۵۸ اجاره آپارتمان مبله در تهران
جالب بود ... :)
زندگی همینه ...
خوشبختی در مسیر زندگیه ...
بعضی وقتا ماها از خوش بختی غافلیم و در انتظار خوشبختی ...
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
پاسخ:
دقیقا 
خیلى ممنون از حضورتون:)
امیدوارم که دوباره برگرده ب روال سابق
پاسخ:
خیلى دلش مى خواد اسیر شده
وای خدای من 
تو یه وبلاگ نویس حرفه ای هستی
عمر چقدر زود میگذره 
و ما فک می کنیم چقد زیاده 
درست مثل سیب چیدن ...
خوشحال میشم باشما تبادل لینک داشته باشم
اگر دوس داشتید خبرم کنید
وبلاگ ما درباره انیمه و عکس انیمه هست 
پاسخ:
ممنونم از حضور پر مهرتون:)
مثل همیشه عالی😊
پاسخ:
مرسى بهار جونم😍
۱۴ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۱ شیمیایی نمونه

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی