راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

در یک جمله ...

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ق.ظ

وقتى زندگى جهنم است باید مرگ بهشت باشد

 جز این از عدالت خارج است...






پ.ن : کاش مى شد به مرگ هم زیرمیزى داد که نوبتم را زودتر بیندازد :)


موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۶/۱۲/۲۱
رویا رویایى

نظرات  (۲۳)

تو رو خدا از این پست ها ننویسن رویا بانو ...

تاشقایق هست ، این جهنمو باید تحمل کرد :)))  البته زندگی باید کرد .
پاسخ:
دلم گرفته اى دوست ... 
گاهى از تحمل که خارج مى شه ترکش هاش وبلاگم رو زخمى مى کنه ..
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۲۴ علی ابن الرضا
زندگی اون دنیا ادامه ی همین زندگیه...تنها کسایی میرن بهشت که همینجا بهشت باشن....
خوبیش اینه که میگذره غمها...
دلتون بهشتی
پاسخ:
یعنى این دنیا جهنم اون دنیام جهنم؟؟ 
چه بد ... 

زندگی کن  زیاد به زندگی سخت نیر اون بیشتر سخت میگیره 

مرگ خودش میاد
پاسخ:
کاش زودتر بیاد :)) 
سالهاست منتظرم 
خدا نکنه ...

وبلاگ کلبه آرامش ماست :) جایی برای خالی شدن حرفای دل

امیدوارم الان حالتون بهتر باشه

شبتون خوش :)
پاسخ:
ممنون شبتون بخیر :)
هرچی بیشتر منتظر باشی دیرتر میاد  غمتون نباشه
پاسخ:
عه پس منتظر نیستم خخخخ
^-^
الکى مثلا که زودتر بیاد:)
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۴۳ علی ابن الرضا
تا جهنم رو چی معنا کرد...
تو این دنیا هیچ کس یعنی هیچ کس نمیتونه به یکی دیگه ضربه بزنه هرکاری میکنه سود و ضررش به چشم خودش میره
مگر اینکه خودمون ،خودمون رو در حصار غم و درد و غصه قرار بدیم
زندگی باغچه ایست
گل در آن باید کاشت
پاسخ:
بستگى به نگاه داره 
تا جاى کسى زندگى نکرده باشى 
و راهى که رفته رو نرفته باشى 
نه میشه قضاوت کرد نه میشه فهمید تو دلش چه خبرِ
زندگى باغچه است ولى علف هاى هرز به دلخواه باغبان رشد نکردند 
هرچند که اون گل بکاره خار ها بى اختیار او در باغچه ها پدیدار مى شوند .
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۴۹ آقای سر به هوا(o_0)
ای بابا
شماهم ؟
شما دیگه شاد باش
پاسخ:
ما مبتلا به غم را بگذار و بگذر اى دوست
چون زندگى ندانم بى غم چگونه باشد(رویا)
سلام

حالتان خوب

هرچند حرف درستی بود!

ولی از شما دور!

۱۲۰‌  ساله بشید

امیدوارم مشکلتون حل بشه!
دلتون شاید رویا خانم 
پاسخ:
سلام ممنون وحید آقا 
دست خودم بود حلش مى کردم حیف که نیست 
سلامت باشین
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۰۵ امیررضا کرمی(کامیار)
سلام
وب خوبی دارید
اما قالبش یکم قدیمیه
+دنبال شدید
به وب ماهم بیاید و مارو دنبال کنید
نظرهم بدید

موفق باشید :)
پاسخ:
سلام 
ممنون

چشم:)
با افتخار دنبال شدین.
البته بسته به شرایط داره ... ولی خب ... متاسفانه موافقم ... ایده خوبی هم بود ... :))
امیدوارم در چنین شرایطی به فکر راه حل باشیم حتی اگه راهی نباشه ...
پاسخ:
ممنون ازتون امیدوارم تموم بشه همه چیز :)
هییییی 
نه می تونم نصیحت کنم و نه دلداری فقط میتونم دعا کنم 
امیدوارم که هوای دلت همیشه افتابی باشه و بمونه
پاسخ:
وجودت مهمه که هست
کارى هم نکردى نکردى :)
ممنون
پاسخ:
ممنون از شما دوست عزیز 
هیچ وقت رویاى بى پایان بیان رو یادم نمى ره :)
هنوزم یادته؟؟
پاسخ:
تا همیشه یادمه :)
متأسفانه عزرائیل اهل رشوه نیست :((
پاسخ:
متاسفانه نیست :((
ولی دور از شوخی ، ایشالا حالتون بهتر بشه :))
پاسخ:
ممنون اگه دست من بود حالمو خوب مى کردم 
شما که به امام رضا نزدیکین براى سلامتى دعا کنید ممنون میشم 
چشم حتماً :))
پاسخ:
چشمتون بى بلا:)
مرگ خوبه
ولی خدا بهمون زندگی نداده که بمیریم
عزیزم تا وقت داری توشه جمع کن بعد بمیر:)

اعتقاد من اینه:)
پاسخ:
توشه :) اونم جمع کردنش پول مى خواد خخخخخ
نه شوخى کردم چشم سعیمو مى کنم:)
ولى هر چه زودتر برم کمتر عذاب مى کشم 
ان شاالله که عمر با عزت داشتی باشی!
تو این این دنیای کثیف، به فرشته هایی مثل شما خیلی خیلی نیاز داریم!
پاسخ:
فرشته :) لطف دارین ... خیلى خیلى محبت دارین
سلامت باشین و هزار ساله بشین :)
هست بانو هست:)

خدا نکنه، انگار از دست دادن دوست بلاگری راحته، نه ، فکرشم ادمو داغون میکنه:((
پاسخ:
ممنون دوست بلاگرى جدید:)
از دست دادن که سخته ولى اگه بدونى یه دوست با مردن راحت میشه اونوقت 
دلتون میاد اینجا بمونه و عذاب بکشه:(( 
بله. ما بلاگری ها برگه چغندر نیستیم که بزاریم دوست بلاگریمون
خدایی نکرده عذاب بکشه.
پاسخ:
خخخخ خدا نکنه برگ چغندر باشین 
شما خیلى لطفت زیاده ممنونم 
حضورتون دلگرمیه براى من 
سلامت باشین تا ابد:)
اصلا نگران نباشید ایرانیا معمولا گم میشه پرونده شون :)))
پاسخ:
خخخخخ آره براى بعضیا خوشبختانه 
براى من بدبختانه:)
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۳۹ بنت‌الهدا فتحی
مرک که پایان نیست! 
شروعی ایت برای‌‌‌‌‌...
پاسخ:
همانطور که زندگى شروعى بود براى مرگ 
مرگ نیز شروعى است براى زندگى دیگر
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی