راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کلبه ى احساس

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ب.ظ


مى روم، مى روم آنقدر دور که هر روز حسرتِ بودنم را روى قلب غبارگرفته ات نقاشى کنى و نامم را در کوچه هاى خلوت و تاریکِ ذهنت فریاد کنى، مى روم تا جایى که همه در کنارم غریبه باشند، تا زخمِ زبان هیچ آشنایى روحم را خدشه دار نکند، مى روم تا تنهایى، کلبه ى احساسم را ویران کند، اما کسى که دوستش داشتم آن را بر سرم  آوار نکند، گاهى به یک باره رفتن، دلیل خوبى است براى جاى گذاشتنِ همه ى خاطرات، در قاب عکس هایى که لحظه ىِ آخر فراموش مى کنم با خود ببرم، بگذار آن ها بمانند در کنارِ تو، من مى روم تا در کنارت فراموش نشوم. حال که مى اندیشم رفتن تنها راه همیشه ماندن است.

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۵
رویا رویایى

نظرات  (۳۳)

زیبا بود . از این نثر ها بیشتر بنویسید ، خیلی زیبان.
:))
پاسخ:
سلام آقا علیرضا همین که نظر شما رو جلب کرده یعنى خوبه :)
مرسى 
جدا از شعر چه عکس قشنگی
پاسخ:
از اون موقع دارم فکر مى کنم عین الف کى بود 🤔🤔
آقا علیرضا شمایى که 
مرسى
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۱ .. مــَـمــَّـد ..
این سبک متن رو کلا خیلی دوست دارم..
امیدوارم روزی بتونم مثه شما بنویسم.
با جمله آخرتون خیلی حال کردم..

پاسخ:
خوشحالم که دوست داشتین
ممنون خجالت زده ام نکنید 
:)))
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۶ دنیای کامپیوتر ...
لایک.
پاسخ:
مرسى:)
چه میکنن با ما که فقط میخواهیم برویم تا کمی آزرده شود دل سنگشان از نبودنمان و خاطره هایمان :)
من هم یک روز میروم و پشیمانشان میکنم:))
پاسخ:
ممنون از حضورت :))
منم با خودت ببر :))))
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۰ علیــ ـرضا
رفتین ما را نیز ببرید ما نیز گناه داریم 🙄
پاسخ:
شمام بیا فقط شرطش اینه که همه غریبه باشیم و آشنا نشویم 
می آی و از همه آنهایی که نادیده ات گرفتند یا با اینکه دوستشان دازی زجرت دادند دل میکنی؟ :)
پاسخ:
آره کجا بریم ؟؟؟؟؟؟:)
پاشین بیاین پیش ما
ما خودمون دل سوخته ایم
حال همو میفهمیم
:)
پاسخ:
آخجون کى بیایم :)))
بعضی رفتن ها بوی بازگشت دارد.
زیبا بود.
پاسخ:
دل رو میزارى و روح رو مى برى 
مرسى
یه شهرِ خنک:) خلوت 

پاسخ:
خیلى خوبه 
چنین جایى هست 
هر وخ دوس داشتی
پاسخ:
چند ساعت راهه؟؟
3 تا مسیر هس که 9 تا 10 ساعت طول میکشه
پاسخ:
زیاده خخخخخ 
ولى یک روزى میام 
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۸ chefft.blog.ir 💞💕
اولش فک کردم که شما هم  میخوای از بیان بری😊
متن قشنگی بود
سپاس
پاسخ:
نه 😁 هستیم در جوار دوستان 
مرسى 😊🌸
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۷ فاطمه باغملکی
عاشق این
قاب عکس هایى که لحظه ىِ آخر فراموش مى کنم))
شدم
عالیهههع


پاسخ:
مرسى مرسى :)
عالى خوندین عزیزم 
چنتایی میشناسم :)
پاسخ:
بریم پس:)
خخخ
قدمت سر تیلم دیه جونی
درخدمتیم

پاسخ:
فداى داداشم بشم من 
مشکلمون دختر بودنمونِ😂
پاسخ:
اى بابا :)))))
زیبا بود (:
پاسخ:
زیبا خوندین :)
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۳۳ آقای مُرَّدَد
آخ اگر بدانی که چقدر همزاد پنداری کردم با صاحب این اثر!!!! دست مریزاد رویا خانم. خواسته یا ناخواسته سبُک‌مان کردی.
پاسخ:
خوشحالم که سبک شدین که حرف دلتون بود که حرف دلمون بود ...
نرررررررووووووووو((:
پاسخ:
باشههههههههه نمى رم :)
کاش در زندگى واقعى هم کسى نگران رفتن ما بود 
اینجا هم دست کمی از زندگی واقعی نداره!
پاسخ:
یعنى اینجا هم کسى نگران رفتن ما نیست :(
همینجا هم اونجا هستن کسانی که نگران باشن!
منظورم این بود که اینجام یه دنیای واقعی شده برا خودش!
پاسخ:
آها از اون نظر :))
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۱۳ مجهول الحال :)
کجایی دختر؟ :)
پاسخ:
در جوارِ زندگى :)
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۱۷ مجهول الحال :)
چه قدرم خوب :)
خبری نبود ازت گفتم خبر بگیرم :)
یه خوش ذوق خوش اخلاق  قالب قشنگ که بیشتر نداریم :دی

پاسخ:
عزیز دلمى:)
ببخشید نیستم یا نبودم:)
ولى خیالت راحت یه مشت اتفاق خوب ریخته رو سرم 
میام همه رو تعریف مى کنم :))
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۲ مجهول الحال :)
خداروشکر شکر :)
واسم راستی دعا کن -_-
پاسخ:
خداروشکر:))
چشم حتما 
محتاجیم به دعا 
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۵ علیــ ـرضا
باشد .
پاسخ:
؟؟
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۶ علیــ ـرضا
:/
در جواب کامنت ! 
پاسخ:
کدوم کامنت؟
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۵ علیــ ـرضا
:/ 
تمام کامنت های که بابت این پست گذاشتن چک کنید !
پاسخ:
چک کردم متوجه نشدم:/
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۰ مصطفی رحمانی
سلام و درود به وبلاگ منم سر بزنید 
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۴ علیــ ـرضا
;/
رفتین ما را نیز ببرید ما نیز گناه داریم 🙄

پاسخ:
شمام بیا فقط شرطش اینه که همه غریبه باشیم و آشنا نشویم 

باشد .

فهمیدین . بسلامتی
پاسخ:
بله شیر فهم شدم 
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۴ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
خیلی زیبا بود
پاسخ:
ممنونم:)
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۷ علیــ ـرضا
:)
۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۶ یه بنده خدا
تشویق
پاسخ:
مرسى

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی