راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

شهرِ بى باران

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۵۴ ب.ظ

دلم چون شهرِ بى باران هوایى تازه مى خواهد

خیالم تر شدن در کوچه بى اندازه مى خواهد


ببندم چتر و دستانم به رویش باز بگشایم

بیابانم که آغوشم نَمى پاییزه مى خواهد


غبارى شهرِ دل را در سکوتى تلخ پوشانده

چنین شهرى دلش بارانِ پر آوازه مى خواهد


 نمى بارد درونم ابرِ دلتنگى عجیب این است

که باریدن ز چشمانم چو من انگیزه مى خواهد


زمین مى لرزد اما او ز ماتم ها چو این مردم

پس از غم ها و رفتن ها دلش پس لرزه مى خواهد


خداوندا در اینجا شهر بى موسى عصایى نیست

ز آسمانت زمین اعجازِ چندین روزه مى خواهد


بهارى بس مه آلودست و برگشتن بسى دشوار

پرستویى مهاجر راه را پاکیزه مى خواهد


نوشتم از چنین سیلى ز حسرت هاى بى باران

که آینده ز عبرت هاىِ ما هم موزه مى خواهد

پ.ن : حیفم اومد حالا که گفتمش شما نخونین :)

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۶/۱۰/۲۴
رویا رویایى

نظرات  (۲۲)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۲۴ دی ۹۶ ، ۱۹:۲۳ آقای سر به هوا(o_0)
:))))

خوشحالم از بودنت:)
پاسخ:
شما که نیستى :( 
منم زیاد نیستم این شعرم خودش اومد گفت منو بزار وبلاگ خخخخ
ولى از اینکه سر زدى ممنونم :)
خیلیم زیبا
پاسخ:
ممنون نگاهت زیباست:)
۲۵ دی ۹۶ ، ۱۷:۱۵ امید چِرَوی
خیلی خوب و عالی بود . 
آفرین 👏👏👏
پاسخ:
ممنون مرسى از انرژیتون 😊😊
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۶:۰۶ نفس نریمانی
:)
پاسخ:
:))
:))
فقط لبخند
:)
پاسخ:
شما سرفه هاتم قبوله
عالی بود 
مثل همیشه
پاسخ:
مرسى عکست چرا اینهمه تنهاست :(
شاید جز محدود افرادیم که عکس پروفایلم مثه خودمه 
شاید
پاسخ:
نه اینطور نیست تو اینهمه آدم دور و برتن خدا هست فقط باید ببینیشون :/
یه جمله ی به نسبت معروف هست 
که میگه 
کوچیک که بودم فکر می کردم آدم  فقط موقعی که کسی دوروبرش نیست تنهاست
شایدم تو راست میگی 
نمیدونم 
این روزا هیچی نمی دونم 
پاسخ:
من میگم انفاقا تنهایى خیلیم خوبه ولى نه در این حد که فکر کنى هیچکسى درکت نمى کنه
تنهایى واسه تمرکز رو زندگیت رو آینده رو کارت خوبه ولى اینکه با کسى حرف نزنىو گوشه گیر باشى خوب نیست 
تو آدم موفقى هستى با آینده اى روشن منم به دوست مجازى مث تو افتخار مى کنم
ممنون 
حالا اینارو ولش 
کتابتو کی چاپ میکنی اسمتو بفهمیم 
فضول درنم داره میترکه
پاسخ:
خخخخخ تو که اسممو مى دونى نمى دونى 🤔🤔؟؟
اسمتو نه 
پاسخ:
خخخخخ چرا پس 

فامیلیتو درست حدس زدم 
ولی اسمتو گفتی بزار کتاب چاپ شه

پاسخ:
اسمم هم اسم اسمشو نبره پس اسمشو نبر :))
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۸ ( ک) شباهنگ
 بسیار بسیار زیبا بود ..
 و کمی متفاوت با اشعار قبل .. موفق باشید 
پاسخ:
ممنون از لطفتون و حضورتون که موجب دلگرمیه تشکر
باعشه
پاسخ:
متوجه شدى؟
هاااااااااااااع 
اره
فک کنم فهمیدم
پاسخ:
تازه فکر کنى فهمیدى خخخخخخ
بله دیگه فهمیدم
پاسخ:
آفرین:))
یاد شهرمون افتادم که بیچاره بارون ندید امسال..
شعر زیبایی بود
موفق باشید
پاسخ:
الان وضعیت کل ایران همینطوریه :(
ممنونم:)
۰۶ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۵۰ علیـ ــر ضــا
آقای مستر  آر 
چقدر فضول تشریف دارن 😐😁 یا میخوان قند باشن 😂👌 

عالی بود پیرزال رویا 😊😉
پاسخ:
پیرزال جدیده 🤔🤔😂 
آقاى مستر آر که مى گین بچه ى خیلى خوبیه در حد بیان و نظراتش هستن نه بیشتر و اینکه خیلى از نظر سن از من کوچیکترن و جاى برادر کوچیک من محسوب میشن 😉 حالا یه سوال پرسید 😂😂 
۰۸ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۳۷ سام نجفی نیا
عالی بود رویا عین همیشه قلمت سبز و پر دوام 
پاسخ:
مرسى سام عزیز 
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۲۵ فرناز فرزان
سلام رویا جونم :)
خوبی خانمی 
دلم برای اشعار زیبات تنگ شده بود
ببخش دیر به دیر میام 
پاسخ:
سلام عزیزم :))
ممنون شما خوبى 
لطف دارى به من 
حضورت دلگرمیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی