راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

آدم سابق

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۴۵ ب.ظ

وقتى مرا از پیله ى تنهایى ام بیرون آوردى و من پروانه شدن را باور کردم فکر نمى کردم برگشتن به پیله آنقدر سخت باشد، اما چاره اى نیست بال هایم را آتش مى زنم و به پیله بازمى گردم، آدم سابق مى شوم، به تک تک اشک هایم قسم مى خورم که دیگر پروانه شدن را باور نکنم ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۹
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

۱۹ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۵۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
چه غمگین. :(
ولی برگشت به گذشته ممکن نیست.
مهم ادامه دادن با تجارب گذشته اس. :)
پاسخ:
براى این تجربه آدم مجبوره بال هاشو کوتاه کنه تاوان سنگینیه واسه یه تجربه
مرسى از حضورتون:)
۱۹ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۵۲ آقای سر به هوا :)
:)
پاسخ:
اوضاع روبراهه؟
:)
سلام :)

چقدر قشنگ ...

کاش گاهی بشه برگشت .
پاسخ:
سلام جناب قدح
ممنون از حضورتون
میشه سخته ولى میشه
:(((
ب جز این فک نکنم کار دیگ ای از دستم بربیاد
پاسخ:
سلام داداشى خوبى :)
):
پاسخ:
ببخشید من هر دفعه شما رو ناراحت مى کنم:(
۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۴ قاسم صفایی نژاد
امیدوارم #به_عقب_برنمیگردیم رییس جمهور نشه!
پاسخ:
کى؟
:(
پاسخ:
:(
خوبم مرسی 
تو چطورییییی؟؟
پاسخ:
خوبم 
حال همه خوبه همه سلامتند؟
نع متاسفانه 
زیاد خوب نیستن
پاسخ:
:(((
با سلام خدمت شما مدیر محترم سایت .

سایت اس پی دل تمایل به تبادل لینک با وبسایت شمارا دارد 

در صورت تمایل سایت مارا با عنوان : قالب وردپرس

با آدرس : spdl.ir

لینک نموده و از طریق ایمیل زیر نام سایت خود و لینک آن را برای ما ارسال کنید تا ما نیز لینک سایت شما را در سایت خود قرار دهیم 
ایمیل: bbsgsaman@gmail.com
باتشکر.
۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۰:۵۹ جناب منزوی
پیله، این رسم روزگاره کا باید از پیله بیایم بیرون و پروانه وار چرخید، برخی پروانه ها شکار میشن و برخی خود شکارچی میشن.

قلمتون همیشه سبز :)
پاسخ:
ممنونم از حضورتون:)
غمگین ننویسید
شاد خوبه
پاسخ:
شاد نوشتن دل شاد مى خواد مى خواد
سعى مى کنم وقتى دلم شاد هست بنویسم
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۰۳ اجاره آپارتمان مبله در تهران
چقدر غم داشت این پست ...
رفتم به 5 6 سال پیشم و برگشتم ... خوب که فکر می کنم می بینم چقدر شبیه پروانه سوخته ی این پستم ... :(
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com


پاسخ:
:(
۱۴ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۷ شیمیایی نمونه

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی