راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

افسانه ى فانوس دریایى

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ب.ظ


در امتداد سکوت ساحل و غوغاى دریاها

پر از رازهاى صدف هاى سفید است 

که در شب هاى تاریک و بى رویا

افسانه ى فانوس دریایى را 

با خود تکرار مى کنند....



از آقا رضا ( قالب بلاگ بیان) براى تمام زحماتى که براى قالب من کشیدند تشکر مى کنم

این مدت خیلى بهشون زحمت دادم 

آقا رضا کارتون حرف نداره مرسى :))


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۴
رویا رویایى

نظرات  (۱۶)

۲۴ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۳ پسرک تنها
چ باحال شده

پاسخ:
:))
۲۴ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۶ آقای سر به هوا :)
لیست شعرهاتو بزار تو منوی هدر:)
پاسخ:
یعنى چطور؟؟🤔🤔
هدرتون جالبه👍
پاسخ:
ممنونم🙏🏻
رویا جان، شما لطف داری، مبارکت باشه:)
امیدوارم همیشه موفق باشی:)
پاسخ:
مرسى دستت درد نکنه خسته شدى ببخشید :)
تو هم موفق تر باشى :))
۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۳ آقای سر به هوا :)
در قسمت صفحات مستقل برید بعد سمت چپ نوشته منوساز
اونجا دسته بندی شعر لینکش اضافه کنید:)
پاسخ:
باشه حتما مرسى :))
چه افسانه ای شود از زبان صدف.
صدف ها رو دوست دارم :)
پاسخ:
منم هیج کدوم شبیه هم نیستند و مثل فانوس دریایى توى شب مى درخشند 
انگار این افسانه رو با خودشون تکرار مى کنند پر از رمز و رازند 
خیلی خوشگل شده
پاسخ:
مرسى آقا محمد:))
۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۸:۲۶ علیرضا آهنی
چه قالب خوشگلی ، دست اقا رضا درد نکنه
پاسخ:
ممنونم چشاتون خوشگل میبینه :)
قشنگ نوشتی!!

و چه قالب قشنگی!!

دلتون شاد!!
پاسخ:
مرسى ممنونم:)
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۰۴ آقای مُرَّدَد
به قَلَمت نزدیک نیست. ببخشید. :| 
پاسخ:
خواننده ى برتر ببخشه :)
پیش میاد به هر حال :))
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۴ آقای مُرَّدَد
بله:)
پاسخ:
آره راستش شما نیاى بخونى در وبلاگو تخته مى کنم.
آره راستش چهارتا مثل شما مخاطب داشتم الان کتاب نوشته بودم.
آره راستش خودت انقدر خوب مینویسى که من شرمنده میشم از نوشته هام 
رنگ هارو نگاه مى کنم حتما سلیقه ى خوبى دارین با توجه به این که عکاس هم هستین(فکر مى کنم مطمئن نیستم)
ولى وقت زیادى نداشتم براى گشتن پترن :/
مرسى از این همه توجه :)
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۴ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
فوق العاده ست
پاسخ:
مرسى :))
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۵ رضا مرادی
هزاران احسنت به این قالب :)
پاسخ:
ممنون آقاى مرادى:))
چه متن قشنگی
البته توی قالب قشنگ تر هم شده!

پاسخ:
مرسى آقا مهدى نظر لطف شماست:)
رضا هم خوش سلیقس هم مهربون دمش گرم :))

البته شعر زیبایی بود بانو :)

تمایل داشتین هم دیگر رو دنبال کنیم.
پاسخ:
بله هم مهربونن هم خوش سلیقه:)مرسى لطف دارید 
چرا که نه با کمال میل:)
ممنون عزیزم،توهمین پست بهتون کامنت دادن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی