راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

هدیه :))

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ

انگار یکى یادش بود 😂😂

دو تا کادوى خوشگل و دوست داشتنى بهم داد 

که ما را بسى خوشحال کرد😍😍

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۶/۱۱/۲۱
رویا رویایى

نظرات  (۹)

سلام

چقدر قشنگه

تولدتون مبارکه 

۱۲۰ ساله بشید


دلتون شاد شاد
پاسخ:
سلام مرسى🌹🌹🌹
آره خیلى خوبن :)
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۱۵ آقای سر به هوا(o_0)
این سمت راستی چقدر باحاله
پاسخ:
خیلى خوبه واقعا عاشقش شدم 😍
به به چقدر قشنگن:/
مبارکتون باشه :)
پاسخ:
مرسى چشماتون قشتگ مى بینه آقا رضا :))
باز هم ممنونم 🌹🌹
۲۲ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۰۱ حصار آسمان
دستش درد نکنه
بازم مبارک مبارک 😋😁
پاسخ:
تشکر تشکر😊😊
حالا چرا 2تا

خیلیم خوب موفق باشید
پاسخ:
راستش چند تا بود گفت انتخاب کن این دو تا رو خوشم اومد:)
اهااا
۲۲ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۲۶ ♕αяαмεsн♕ ...
بازم تبریک میگم ای خوبم ....شرمنده نزدیک نیستم که برات هدیه بگیرم ولی جبران میکنم
پاسخ:
مرسى خواهرى خودت یه دنیا هدیه اى عزیزم این حرفا چیه 😍😍
۲۲ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۵۰ محب الشهدا
تولدتون مبارک 
ایشالله ۲۲۰ ساله شید
پاسخ:
مرسى از لطف شما من سى سال عمر کنم بسه بقیه اش باقى عمر خودتون:))
ای جانم چ خوشگله 
مبااارکت عزیزمممم
پاسخ:
مرسى چشات خوشگل مى بینن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی