راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

شب بی ماه

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ


شب من بی تو, شب بی ماه است
 نگهت  دردی است، دلم  بی پناه است
ای که تاریکی در روی تو پیدا نشد
 شب رفت و بی تو، سحر فردا نشد
 جانم تو بمان ، من دگر می روم
 درد تو نهان می شود در دلم
تو عشق منی نهفته در جان و تن
مهرت نشود هرگز فراموش من
قلبم تب دار آن، نگه سرد توست
چشمم بیدار آن، روی زیبای توست
می زنی هر دم دشنه ای بی خبر
 می کنی تو باز رویا هایم را پر پر               
 رفتم و نگفتم می روم به سفر
 دلم پیشت ماند نرود جایی دگر
 این چه عشقی، چه غم نامه است
تو پرستو باش، دلم آشیانه است
مهاجری و می آیی فصلی دگر
دلم همان جاست نرود تا به آخر


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
رویا رویایى

نظرات  (۵)

عالی نثل همیشه
پاسخ:
ممنون بیشتر از همیشه:-)
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۵ سام نجفی نیا
عین همیشه 
قلمت عالیه رویا 
پاسخ:
مرسی از لطف شوما
 وقتی گلی رو دوس داری إز شاخه میچینیش 
اما اگه عاشقش باشی هر روز بهش اب میدی ازش مراقبت میکنی 
براش وقت میذاری باهاش صحبت میکنی
واسه همین میگن دوس داشتن إز عشق برتره !
پاسخ:
خیلی زیبا بود ممنون 
زیبا بود
پاسخ:
ممنون!
 حس لطیفی در آن وجود دارد ...
پاسخ:
ممنون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی