راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

چه مى دانید....

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ق.ظ
 
تا آنجا که من مى دانم زندگى اختیارى بهتر است از روزمرگى اجبارى
تا آنجا که من مى دانم زندگى بهانه است، ما آمده ایم که برویم 
تا آنجا که من مى دانم ما از زندگى هیچ نمى دانیم 
تا آنجا که من مى دانم حالمان خوب نیست چرایش را هنوز نمى دانم
تا آنجا که من مى دانم من همانم که مى اندیشم 
راستى شما چه مى دانید....
موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۰
رویا رویایى

نظرات  (۲۸)

می دانم که هیچ نمیدانم ولی زندگی زیباست حتی اگر بهانه ای باشد
پاسخ:
خوبه خوبه
۲۰ دی ۹۷ ، ۰۰:۴۱ جناب قدح
سلام :)
پاسخ:
سلاممم
۲۰ دی ۹۷ ، ۱۲:۵۷ chefft.blog.ir 💞💕
سلام
😊
پاسخ:
سلام چطورین؟
۲۲ دی ۹۷ ، ۱۱:۰۰ پسرک تنها
هیچ نمی دانم
بمولا هیچ نمیدانم
(وضیت من موقعی که سر جلسه ی امتحان بغل دستیم میگه «سوال 5»)
پاسخ:
خخخخ
تموم شد حالا؟
۲۸ دی ۹۷ ، ۱۶:۳۰ جناب منزوی
انقدر می دانم از پس هر غروبی درخشش ماه و از پس هر شبی آفتاب طلوع می کند.
پاسخ:
همینشم بعضیا نمى دونن:)
مشهد ها میگن:
مُدُنُم اما نِمِگُم
پاسخ:
زنده باشن
میگم این بانوی شاعر کجاس یه مدته ؟:)
پاسخ:
خخخخخ
سلام 
انقدر سرگرم دنیا شدم که از عقبى جا موندم :)
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۲۰ جناب منزوی
قبول دارید نیستید؟ :)
یه شعر مارو مهمان نمی کنید؟ :)
پاسخ:
به شدت قبول دارم که از شعر دور شدم و ناراحت این مرضوعم :(
عاره خداروشکر 
تشکر دوست عزیز از مطلب خوبتان. اجازه دارم مطلب شما را به زبان انگلیسی ترجمه کنم و تو سایت زبان رمزی بذارم؟ این سایت در خصوص آموزش زبان انگلیسی فعالیت میکنه.
پاسخ:
سلام 
بله
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۰۶:۲۷ لوستر سقفی مدرن
هیچی نمیدونم
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۴۲ قیمت سکه یک گرمی
بسیار عالی بود
سلام:)
تازه از راه رسیدم
بعدا
شاید که توانم بنویسم
جوابی
وبلاگتون عااااالی بود
وبلاگتون عالیه
سلام :)
عید شما مبارک
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۱۵ بازگرداندن عشق از دست رفته
ممنون از وبلاگ خوبتون
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۱۸ ♕αяαмεsн♕ ...
سلام اجییییییییی
چقدر دلتگتم 🙂
پاسخ:
سلام نفس من 
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۴۰ ♕αяαмεsн♕ ...
خوبی؟!؟
گوشیم خاموشه شرمنده واسه این مدت ک نبودم :(


پاسخ:
ممنونم 
فداى سرت 
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۴۸ مجله ایرونی سنتر
مرگ سنتی همگانی است و خداوند بقا و جاودانگی حیات دنیوی را برای هیچ کس قرار نداده است.در این جهان هرچه غیرخداوند است، فانی است و تنها ذات پروردگار عالمیان است که باقی خواهد ماند.
من این را می دانستم.
عالی بود
:)
سلام خانم مهندس
خوبین؟
کجایین ؟ چرا دیگه بروز نمیشه اینجا ؟
دنبالتون کردم.
مرسی عالی بود
زیبا گفتی لایک
کوجایی شما/؟!

وبلاگ قشگنی دارید

 

---

نت افراز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی