راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

زندگى نکردن

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ب.ظ

کاش کسى بود که مى شد تمامِ حرفهایت را خط به خط برایش بگویى و او واژه به واژه تو را بفهمد، همان حرف هایى که بغض مى شود اما اشک  نمى شود، همان حرف هایى که در تنهایى با خودت تکرار مى کنى تا آرام شوى اما نمى شوى، همان حرف هایى که تنها گلدان کنارِ پنجره مى داند و از آن روز دیگر گل نمى دهد، کاش کسى بود که حسِ اعتماد در چشمهایش دیده مى شد، کسى که دستش را بر روى دستت مى گذاشت انگار که جز تو دنیایى وجود ندارد در چشمهایت خیره مى شد و با صدایى مطمئن مى گفت، بگو من گوش مى کنم ... کاش زمان کمى حوصله داشت براى فهمیدن طومار خواب هاى آشفته ام کاش کمى لحظه ها در طلوع مى ایستاندند و عقربه ها چنین اشتیاقى براى رسیدن به غروب نداشتند و اى کاش کسى بود از جنس مهتاب، آرام، صبور، زیبا و در دستانش فانوسِ روشنِ عشق داشت ... تا خود را که در این شتاب و هیاهو و تاریکى گم کرده ام در آینه ى صاف و زلالِ قلبش مى دیدم و بى ترس و نگرانى با او به تاریک ترین و دست نیافتنى ترین نقطه ى درونم سفر مى کردم و پیدا مى کردم راز این همه زندگى نکردن را .

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۱
رویا رویایى

نظرات  (۳۱)

سلام
گشت نبود.نگرد نیست..
با الله فقط میتوانی این طور راحت باشی..
پاسخ:
سلام مرسى حسانه جان :)
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۰ chefft.blog.ir 💞💕
واقعا خیلی سخت پیدا میشه همچین کسی
مادر بهترینه، خدا همه ی مادرا رو سلامت نگه داره
پاسخ:
مادر مگر کوه است که سخت باشد او ظریف است مى شکند با او حرف هایى از جنس تیشه نمى زنم 
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۹ استاد بزرگ
دقیقا ...
پیدا کردن همچین آدمهایی واقعا سخته ..
موفق باشین.
:)
پاسخ:
باید از خودمون شروع کنیم که اینطور باشیم گر چه که خودم رو اذیت مى کنم ولى گوش شنواى خوبى هستم معمولا
شاید پیدا بشه یه روزی برای همه 
پاسخ:
انشاالله:)
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۰ chefft.blog.ir 💞💕
من میزنم😁😁
چیکار کنم خب خواهرم ندارم😢
پاسخ:
منم ندارم ولى مى ریزم تو خودم :(😢
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۴ chefft.blog.ir 💞💕
منم خیلیاشو میریزم تو خودم ولی مامانم متوجه میشه، خیلی بده درونگرا بودن
پاسخ:
خیلى داغون شدم اصلا ولى بازیگر خوبى ام کسى متوجه نمیشه :)
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۴ chefft.blog.ir 💞💕
دخترا همه اینجورین
ان شاء الله همه چی حل میشه
پاسخ:
🙏🏻
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۲ استاد بزرگ
تعریف از خود نباشه ...
من خودم همچین آدمی هستم ..
ولی برخی اوقات برخی تهمتهایی رو به آدم میزنن که کلا آدم رو از این رو به اون رو میکنه ...
و میگه ای کاش همچین آدمی نبودم ...
و آدم از خودش بدش میاد.
:)
پاسخ:
آره مى فهمم انگار مهربونى این روزا گناهه 
آدماى مهربون هر روز تنهاتر و منزوى تر مى شن 
ولى اگر من و شما ى نوعى گوش نکنیم دنیا جاى خیلى زشت ترى مى شه :(
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۲۸ استاد بزرگ
شاید هم حق با شما باشه ...
موفق باشین.
:)
پاسخ:
:)
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۴۲ پسرک تنها
کاش همچین کسی بود
پاسخ:
کاش...
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۴ سیّد محمّد جعاوله
سلام
موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنونم 
به همچنین
تلخ نوشته قشنگی بود !!

ولی همچین کسی من ندیدم !!
امیدوارم برای شما پیدا بشه!

دلتون شاد!!
پاسخ:
سلام آقا وحید 
بعید که پیدا بشه 
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۴۲ مجهول الحال :)
چرا اون آدمه خودمون نباشیم مال یکی دیگه؟:))
ولی تلخ نوشته عجیبی بود ..
عین حقیقت..
پیدا کردی به منم معرفی کن:)
پاسخ:
خودمون که هستیم کسى براى ما نیست :)
تو هم پیدا کردى خبر کن :)))
ای کاش زمان حوصله داشت ...
یه متن کوتاهی تقریباً شبیه به این نوشتم
برا من کسی نیست، تو خودم میریزم، یعنی امتحان کردم همه مردود شدن :)
ممنون
پاسخ:
براى من هم کسى نیست ولى انقدر تو خودمون ریختیم نابود شدیم که 
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۵۵ علیرضا آهنی
یه جورایی یه سنگ‌ صبور
پاسخ:
دقیقا :))
ببیند همه چی هست حتی همین موردی که خود شما می گید ای کاش بود!
خب خودتون که اینجوری هستین پس طبیعتا افراد زیادی هم هستن، ولی 
ولی
ولی
باید اطمینان کرد باید اعتماد کرد!
متاسفانه اینقدر بد دیدیم که به خوب ش هم باور نمی کنیم و غیر ممکنه برامون.

شک نکن هستن کسانی هنوز...
پاسخ:
شک ندارم که هستند 
ولى هنوز سر راه من قرار نگرفتند 
به قول خودت سخت میشه اعتماد کرد 
فقط یک عدد قلم و کاغذ!از تو خود ریختن بهتره
پاسخ:
تنها همین راه برایم باقى مانده است ..
مرسى از حضورت
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۰ قاسم صفایی نژاد
کاش اگر روزی چنین کسی را یافتید، ننویسید کاش برای همیشه کنار هم می‌ماندیم!
پاسخ:
نکته ى جالبى رو اشاره کردین !
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۲ دختری از جنس باد
هعی
کاش بود:(
پاسخ:
غصه نخوریا:/
حتما تو سرنوشتت هست میادش:)
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۳ آقای سر به هوا :)
من تو شرکت اگهی جذب اینارو میزنم ببینم پیدا میکنم:)
پاسخ:
آره فکر خوبین بى زحمت پیدا کردین دو تاشو پست کنید اینور 🤣🤣🤣🤣:)
فرصت نشد بخونم اما میدونم که زیباست :))

+ من برگشتم !
پاسخ:
اهم اهم خخخخخ
خوش اومدین علیرضا خان 
با کنکور چه کردین؟؟
فیتیله پیچش کردم :))
پاسخ:
آفررررررررین:))

داشتن کسی که تو رو بفهمه ارزشمند تر از داشتن کسیه که تو رو دوست داره

پاسخ:
دقیقا :))
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۸ حصار آسمان
ای کاش واقعا کسی بود ...
نیست دیگه
پاسخ:
:(
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۴ علی اعرابی
سلام باعرض خسته نباشید ولقعا وبلاگ خوبی دارید لطفا خواهش میکنم وبلاگ من رو هم دنبال کنید..
avayehno.ir
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۱ محمد علیزاده
تبریک شما جزء لیست برترین های بیان شدید
پاسخ:
تشکر از لطفتون :))
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۸ فاطمه باغملکی
 این متن حال منه
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۴۲ علی علیزاده
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم
پاسخ:
بله دنبال و لینک میشین
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۶ علی علیزاده
ممنون پس دادنزن رو لینک کنید
پاسخ:
لینک شدید
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۸ علی علیزاده
thanks
شما هم شدید
چ تلخ :/
پاسخ:
مرسى از حضورتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی