راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

اگر کسى بپرسد...

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

 اگر کسى بپرسد شوق و شور جوانى در تو چگونه گذشت بگویم چه؟؟؟؟؟؟؟؟

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۶/۱۲/۱۳
رویا رویایى

نظرات  (۱۵)

شور و شوقی برای من نبود

امیدوارم برای شما باشه 


دلتون شاد

راستی چع عکس قشنگی!
پاسخ:
خیلى بده ولى منم شوق و شور ندارم:(
 با اینکه یک عالم آرزو دارم
ولى وقتى نرسیدنى باشه نه شوق میمونه نه شور
مرسى..
سلام :)

بگو در بیان گذشت :)

مثل خیلی از ماها ...

عجب عکسی گذاشتین ...!
پاسخ:
سلام :))
تنها قسمت جذاب جوانى بیان بود 
-
ممنون ...قابلتونو نداره
خیلامون که جوانی نکردیم

غمتون نباشه  

بگوید همونطور که مال شما گذشت
پاسخ:
مال اونا خیلى خوب داره مى گذره خخخخخ
در اصل آرزوهاى من براى اونا خاطرست :)
من و غم رفیقیم با هم کنار میایم هر روز دست در دست هم
کوچه هاى جوانى مرا از سحر تا شام قدم مى زنیم خداییش خیلى با معرفته هیچ وقت تنهام نذاشته :)
:(
پس بگو همینجوری که  داری  نمیبینی میگذره 
قشنگ بود  
غم هم قشنگیای خودش داره  جدی میگم  مثلا برای گوش دادن به بعضی اهنگ ها باید غمگین باشی تا لذت بخش باشه برات

زیاد سخت نگیر دوست عزیز
زندگی مثل یه شوخی میمونه هرچی بیشتر جدیبگیریش بیشتر سخت میگذره
پاسخ:
چشم :)
من که شور شوق ندیدم :(
شما هم احتمالا ندیدین :(

ان شاالله ببینید
پاسخ:
شما هم همینطور البته تو این جمع همه از من جوون ترن 
پس شما حالا حالاها وقت دارید ...
جوانى که گذشت بقیشم مى گذره
براتون بهترین ها رو آرزو دارم
چه عکس خوجملی💕
شورو شوق جوانی؟!!! من هنوز نوجونم😅
ولی سواله سخت و واسه بعضی دردناکیه😊
پاسخ:
مرسى عزیزم چشمات قشنگ مى بینه😍
خب حواستو جمع کن که جورى جوونى رو بگذرونى
که اگر کسى ازت پرسید مثل نگاش نکنى :)
هست متاسفانه😕
شما هم جوونی هنوز
شکس نفسی نفرماااا
پاسخ:
خخخخ تا دل چى بگه 
میگه داره پیر میشه :)
۱۳ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۵۹ علی ابن الرضا
از زندگانیم گله دارد جوانیم
شرمنده ی جوانی ازین زندگانیم
پاسخ:
شهریار چه خوش گفته واقعا این بیت رو 
منم شرمنده ام از زندگانى ام:(
ممنون از حضورتون
میخواستم بگم که جناب قدح گفت :))
در هر صورت یه چیزی بگین ردش کنین خخخ
پاسخ:
:) چشم ممنون از حضورتون...
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۰۲ دخی تهرونی😚😚
عکس زیباست:)
پاسخ:
مرسى:))
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۵۱ ♕αяαмεsн♕ ...
نمیدونم چون جون نیستم فک کنم و نوجون حسابم ولی فکر کنم توی درس بگذره و شایدم تنهایی
پاسخ:
خوش بگذرون آجى جونم:))
با همه خوب و بدیش گذشت
پاسخ:
دق کردیم تا گذشت خخخخخ
۱۶ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۳۹ بنت‌الهدا فتحی
برای پیدا کردن جواب سوال باید از جوانی گذر کرد.

مثل اینکه وقتی کلاس اولی درسها برات سخت و نامفهومه اما به محض اینکه رفتی کلاس دوم میگی خوش به حال کلاس اولی ها چقدر درسهاشون اسونه!
پاسخ:
خب ما گذشتیم دیگه ...
سلام
عکس قشنگی گذاشتی
:)
برای داشتن شور و شوق به نظرم طرز فکرمهمه!
درسته که همه ما خیلی مشکلات داریم ولی نمیشه که از خوشیامون بزنیم !
:)

عاقبت بخیر باشید
پاسخ:
سلام ممنونم :) 
خوش پیش بیاد مى گذرونیم خخخخ
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۴۳ حصار آسمان
بگو به تو چه :))) والا خب
پاسخ:
خخخخخ باشه چشم حصار آسمان عزیز :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی