راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

بغض کودکی

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۸ ب.ظ

امروز دنیایی دیدم بزرگ ،در کودکی تو

که  دردنیای کوچک بزرگی ام  ندیده بودم

خنده ای که آخرش می رسید به قلب تو

مهربانی و صفا، بی توقع و ریا

موجی از شادی محض در ساحل نگاه تو

پیش کش من کردی چه بی کلک

بی اگر بی اما بدون شک

پر از دوستی و عشق دست تو

من غریبه که آشنا نبودم اما

 انگار قبل از این دیده بودم  جایی چشماتو

با دوچرخه ای کوچک

 غرق در بازی کودکانه خود

دور از دنیای پیچیده من، تصوراتم  ازتو

زنده کردتمام حسرت کودکی من  را

نگاه با محبت ولحظه ای چشمک تو

چنان در قلبم نفوذ کردی عمیق

انگار سال هاست دلم خانه ی تو

تو خود من بودی تجسمی از یک بغض

هیچ وقت نشکستی و گریه نشدی تو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۵
رویا رویایى

نظرات  (۴)

۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۲ سام نجفی نیا
عالی
پاسخ:
ممنون:)
:)
پاسخ:
:)
زیبا بود
پاسخ:
ممنون
زیبا همراهی کسی مثل توست
در کنار همه بی کسی ها
+++ زیبا،عالی،بدون نقص +++
پاسخ:
واقعا تشکر شرمنده کردین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی