راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

بى عشق سر مکن که دلت پیر مى شود

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۲۷ ق.ظ

گاهى گمان نمیکنى ولى خوب میشود
گاهى نمیشود که نمیشود که نمیشود
گاهى بساط عیش خودش جور میشود
گاهى دگر تهیه بدستور میشود
گه جور میشود خود آن بى مقدمه
گه با دو صد مقدمه ناجور میشود
گاهى هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهى نگفته قرعه به نام تو میشود
گاهى گداى گدایى و بخت با تو یار نیست
گاهى تمام شهر گداى تو میشود
گاهى براى خنده دلم تنگ میشود
گاهى دلم تراشه اى از سنگ میشود
گاهى  تمام آبى این آسمان ما
یکباره تیره گشته و بى رنگ میشود
گاهى نفس به تیزی شمشیر میشود
از هرچه زندگیست دلت سیر میشود
گویى به خواب بود جوانى مان گذشت
گاهى چه زود فرصتمان دیر میشود
کارى ندارم کجایى چه میکنی
بى عشق سر مکن که دلت پیر میشود

# قیصر امین پور

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۶/۱۱/۲۵
رویا رویایى

نظرات  (۱۰)

سلام

حالتون خوب

چه انتخاب عالیی رویا خانم
گاهى هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهى نگفته قرعه به نام تو میشود

امیدوارم مشکلات ازتون دور باشه

دلتون شاد شاد  
پاسخ:
سلام آقا وحید همیشه در صحنه :)
ممنون با دعاى شما دوستان 
انشاالله که حل بشه 
دل شما هم خیلى شاد
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۰۳:۴۱ سپهر صادقی
و بازم یه انتخاب زیبا :)
عالی بود بانو...
پاسخ:
درود بر شما 
نظر لطفتونه :))
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۰۵:۰۴ آقای سر به هوا(o_0)
به به عجب عنوانی:)
پاسخ:
خخخخخ پس بى زحمت رعایت کنید که دلتون پیر نشه :)
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۰۹ علیـ ــر ضــا
بــسیار زیبا با انتخاب خوبتون مثه همیشه .
پاسخ:
ممنون خیلى خوشحال شدیم که برگشتید 
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۳۴ علیـ ــر ضــا
برگشت موقتی برای تجدید و رفع خستگی 
پاسخ:
هر چى همین که هستى کافیه :))
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۳۴ حصار آسمان
این شعر شاعران زیادی داشته گویا
از ویلیام شکسپیر بگیر تا علی شریعتی و فکر کنم من :)))
پاسخ:
خخخخ فکر مى کنم درستش شمایى حصار آسمان:)
مثل همیشه حرف نداره
پاسخ:
فدات بشم نفس جونم :))
ما بدون عشق سپری میکنیم دلمون خیلیم پر انرژیه
پاسخ:
دم شوما گرم
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۴۷ ( ک) شباهنگ
 غزل خیلی قشنگ و دلنشینی بود 
 ممنون از حسن انتخاب شما 
پاسخ:
خواهش مى کنم زیبایى در نگاه شماست
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۰۴ حصار آسمان
آره منم توو همین فکرا بودم
خخخخ
پاسخ:
خخخخ درسته فکراتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی