راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

بی وزنی گیسوان

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ


 قهوه را با رنگ چشمانت که نوشیدم بمان 
 خواب من تصویر بیداری تو ابرو کمان 
 ای که هم دردی و هم درمان جان 
 این چنین تا کی دلت با من شود نا مهربان 
 وزن شعرم شو از بی وزنی آن گیسوان 
 کرده رویا را پریشان تاب دادن های آن 
یاد دارم صحبت از رفتن نشد در اولین دیدارمان 
 پس چه شد رفتی و تنها تر شدم من بعد از آن 
 من فدایی آن نگاهت با تمام روح و روان 
 هر نفس آهی کشم جان سوز که دور است کاروان 
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۳
رویا رویایى

نظرات  (۵)

قشنگ :)
پاسخ:
مرسی :-)
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۷ خانوم ربات
عالیه :))
پاسخ:
ممنون ازت!:-)
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۸ عاشقان ریاضی ....
عالی بود لایک داشت
پاسخ:
مرسی از لطفت!
عالی بود مثل همیشه
پاسخ:
ممنون از لطفتون و همراهی همیشگی شما!
 بسیار زیبا ..
پاسخ:
ممنون ولی هنوز وزنش مشکل داره به هر حال دارم سعی میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی