راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

تردید

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۸ ب.ظ

 لحظه ی رفتن تو تردید کردم 
 به تمام لحظه های با هم بودن 
به گل سرخ اولین روز دیدار 
 تبسمی که گل ها زده بودن 
 پاک شد تصویر تو چه زود 
 از خاطرات مشترک دور من 
پوچ شد تصوراتم از عشق
حس عمیق و پاک دوست داشتن 
 خراب شد کاخ خیالی و بلند رویا 
 با انفجار سکوتت وقت رفتن 
 عادی نبود آرامش  چشمان تو 
 هم زمان با طوفان   قلب من 
 خشک شد دریای اشک چشمم
 شروع حس سنگ را درک کردن 
 تکرار می کنم کوچه را  هر روز
پیاده در کنار خیال  تو راه رفتن 
 تا تقدیر از خستگی تکرار ها
عادت کند به بی تو تغییر کردن 
شاید هم عبور کردی و دیدم تو را
 تکرار شد حس عمیق دوست داشتن 
 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۹
رویا رویایى

نظرات  (۵)

۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۲ سام نجفی نیا
شعر رهایی است
نجات است و آزادی...
تردیدی است که سر انجام به یقیین میگراید 
وگلوله ای که به انجام کار شلیک میشود
احمد شاملو

برگرفته از bonbaste-ordibehesht.blog.ir
پاسخ:
دقیقا بالاخره شلیک شد!
ممنون ازت!
اگر حس عمیق دوس داشتن تکرار نشه باید به اصل ماهیت عشق شک کرد 
پاسخ:
نظر منم همینه!
:)
پاسخ:
:-)
زیبا بود :)
پاسخ:
ممنون از لطفت!
بعضی اشعار خیلی با خودشون عمق دارن ... این یکی از اونا بود ... 
پاسخ:
ممنون خوشحالم که این حسو بهش دارین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی