راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

ترس پروانه شدن

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ق.ظ

نوش داروىِ تو اما و اگر دیر کند

غَمِ چشمانِ سیاهت چو مرا پیر کند


گله اى نیست که خود میلِ تو دارم صنما

رسمِ دنیاست و این ها همه تقدیر کند


تَبِ عشقت هذیان هاىِ مرا فاش کند

شَبِ تاریکِ مرا زلف تو تعبیر کند


تو نِشانم بده از چالِ رُخت راهِ فرار

که مرا حسرتِ یک بوسه به زنجیر کند 


اگر این دل شده دیوانه به آن خورده مگیر

کارِ دل نیست که اندیشه و تدبیر کند


چون تو بى مهر و وفایى به گمانت که منم

همه را کافر بى دین چو تو تکفیر کند


همه گل هاىِ گلستان جهان را نفسم

لب شیرین و طرب زاىِ تو تحقیر کند


سرکشان از غَمِ افسار نظر بى خبرند

همه را غمزه ىِ چشمان تو تسخیر کند


عطرِخوش بوى تنت را و تپش هاى دلم

هر چه گشتم سخنى نیست که تفسیر کند


پیله اى بافتَم از تارِ خیالات و مرا 

ترسِ پروانه شدن باز زمین گیر کند

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
رویا رویایى

نظرات  (۹)

سلام :)

مرحبا ... قلمت سبز خواهر خوب من :))
پاسخ:
سلام جناب قدح عزیز:)
ممنون از لطف بى دریغتان:)
یعنی به به فقط

"سرکشان از غَمِ افسار نظر بى خبرند

همه را غمزه ىِ چشمان تو تسخیر کند"

شما فقط بیت رو ببین و حال کن :)
عالی بود
پاسخ:
عه راست میگیا عجب بیتى گفتم خخخخخخ شوخى کردم
شما به من لطف دارى حسین آقا:)
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۱۲ علی ابن الرضا
ترس پروانه شدن...

عالی بود و دلنشین..
پاسخ:
ممنون از نگاه زیباى شما ...
خیلی جالب بود:)
قشنگ دو بار خوندم
پاسخ:
خوشحالم نظرتو جلب کرده که دوبار خوندیش:)
کمتر پیش میاد شعری رو کامل بخونم
ولی این یکی رو کامل خوندم آن هم با آرامش و شمرده :)
خوش باشید🌷
پاسخ:
خیلى براى من باعث افتخار که با علاقه خوندینش 🙂🙂
همراهیتون باعث دلگرمیه براى غزل هاى بعدى🌹🌹
ترس پروانه شدن
عالی بود
پاسخ:
مرسى:))
مثل همیشه بسیار زیبا و عالی 
دردم با خوندن این شعر کم شد :))
پاسخ:
مرسى:))
واقعا!!
من حاضرم به خاطر کم شدن دردت هر روز شعر بزارم :)
تو فقط استراحت کن و مراقب خودت باش اگه دردت زیاده مسکن بخور ..
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۳۳ سیّد محمّد جعاوله
سلام
لطف کردید
متشکرم.
پاسخ:
ٍخواهش مى کنم وظیفه است
کار منم نیست که اندیشه و تدبیر کنم... چه برسه به دل :))
کلا آکبند
پاسخ:
:)) نه این چه حرفیه ماشاالله به این عاقلى 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی