راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

تقدیم به . . .

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۰ ب.ظ

بی من سه نقطه ها را به که تقدیم کرده ای 

 شب های بی مرا با که تقسیم کرده ای 

انگار لحظه های بودن او را تقویم کرده ای 

 یا قاب چشم خود را به عکسش تسلیم کرده ای  

 با هم زدن پلکش, قلبت را تنظیم کرده ای 

 من را تنها در جهنمی با عذاب الیم کرده ای 

 اندک زمانی با دل, او را سهیم کرده ای 

ای کاش بدانی که مرا مقیم کرده ای 

 عشق و آشتی را تو به من تفهیم کرده ای

 آه, پایه هایش را با دیگری تحکیم کرده ای 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۴
رویا رویایى

نظرات  (۷)

۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۰ سام نجفی نیا
عالی بود
پاسخ:
ممنون
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۱ سام نجفی نیا
تقدیم به کی بود ....
پاسخ:
 این که به من تقدیم نشد بماند 
 اینکه به  کی تقدیم شد هم بماند 
 پس بماند ...
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
 ممنون از لطفت
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۴ عاشقان ریاضی ....
خیلی قشنگه
پاسخ:
ممنون قشنگ خوندی !
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۶ خانوم ربات
Like u
پاسخ:
:) ممنون!
❤دوست داشتم❤

پاسخ:
تشکر خوشحالم که دوست داشتین!
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۵ آقای‌مداد رنگی
 عشق و آشتی را تو به من تفهیم کرده ای

 آه, پایه هایش را با دیگری تحریم کرده ای

این گفتگومنوعشق آیندمه بله:)

شعرت زیباتراززیبای زیباهابود:)
پاسخ:
خوبه که از الان به فکر آینده هستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی