راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

تنهایی...

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ب.ظ




کسی صدای سکوت تنهایی مرا می شنود!
شاید باید بلندتر صدا کنم!
ولی آیا از این بلند تر هم می شود تنهایی را فریاد کرد!
شاید من باید در تنهاییم غرق شوم. تنهایی من از جنس پاسخگویی نیست.
امروز کسانی را دیدم که صدای تنهایی هم را شنیده بودند.
گاهی نگاهی آشنا، تنهایی تو را پر می کند. لازم نیست حرفی بزند. تنها نگاه او تنهایی تو را پر می کند.
گاهی گفتگوی دو آشنا تنهایی من غریبه را پر می کند.
تنهاییم آنقدر بزرگ است که با دنیا پر نمی شود.
گاهی تنهایی مرا حضور معنوی خدا پر می کند.
گاهی آن کسی که فکرش را نمی کنی تنهایی تو را پر می کند.
گاهی یک مداد و کاغذ...
گاهی عامل مشترکی، گاهی چیزی و گاهی هیچ چیز. گاهی لبخند کودکانه یک طفل ...
تنهایی ما را پر می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
رویا رویایى

آشنا

تنهایی

غریبه

نظرات  (۴)

همه ادما در حقیقت تنهان

خانواده دوستان یا هر چیز و هر کس دیگه ای ممکنه یه مقداری از تنهایی ادمو پر کنن ولی همه ش رو نه.....

پاسخ:
این هم دیدگاه درستیه!!!!
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۴ مجید مولودی
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام خدمت شما درود بر شما زیبا سرودید
کسی ست که درد مرا در اواز دل ها ببیند
ایا تو هم از درد من خبر داری که ندیدند
باتشکر
مجید مولودی
پاسخ:
سلام تشکر از توجه و همراهی شما
 لطف شما مستدام
۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۰:۳۸ علیـ ــر ضــا
همه تنهان  مطمئن هستید ! 
تنهایی آدم دیگه اینقدر ام چیزه بزرگی نیست اونا خودشون نمی‌خوان کسی پیدا شه تا تنها بی کرانشون رو لبریز کنه ( پُر )
پاسخ:
بله اینم حرفیه گاهى یه وبلاگ نویس تنهایى آدم رو پر میکنه🌹
۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۷ علیـ ــر ضــا
😉
پاسخ:
🤓🤓🤓

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی