راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

جاده

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

*آهنگ زیبا جاده از محسن یگانه ی عزیز*

تنها با یک کلیک همراه ما باشید


آهنگ جاده

پیشاپیش از تمام دوستانی که غمگین می شوند معذرت می خوام

آخه من سابقه دارم در غمگین کردن دوستان خخخ

برای همین احتمال این موضوع زیاد است:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
رویا رویایى

نظرات  (۹)

عالیه
پاسخ:
اره خیلی خوبه:)
۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۲:۵۱ مهراد رحمانی
دیده بودم  D: عالی بود
پاسخ:
:) ممنون
۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۰ خانوم ربات
من ک غمگین خدایی ام :)
پاسخ:
خب پس خدا رو شکر نه به خاطر این که غمگینی به خاطر این که به من ربطی نداره :)
۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۷:۱۵ ♕αяαмεsн♕ ...
چه زیبا
پاسخ:
ممنون از لطفتون
میدونم که سخته این مسخره بازیهاا:(
رویاخانوم ازاین موسیقی هاداخل کانالمون بزار:)
پاسخ:
واقعا میگى بزارم؟؟؟؟؟؟
بله،مشکلی ندارره:)
این موسیقی ازرادیوآواپخش میشه
مخاطباش هستن که ازشون خوشش بیاند:)
باآقاابوالفضل ومهساخانم مشورت کن وبزار:)
پاسخ:
خدا رو شکر 
با رضایت شما حتما میزارم
بقیه با من :)
عالی بود:)
من که از همه اهنگ های محسن یگانه خوشم میاد@_@
پاسخ:
آره منم از همشون خوشم میاد
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۹:۱۴ مهدی کاشانی زاده
سلام لطفا دنبال کنید
غم می شنوم و شادی می بینم! 
پاسخ:
:(:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی