راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

جعبه ى گمشده های من، تویی

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

خواب به چشمانم نمى آید
انگار آن هم رفته هوایى بخورد
مثل دل که رفت هوایى بخورد 
و عاشق شد
از آن روز دیگر کسى دلِ من را ندید
دلم گم شد 
در هیاهویى که چشم تو بر پا کرده بود،گم شد
امشب خوابِ من هم نیست
اوهم عاشق رویا شد
اوهم گم شد
از حیرانى چشم من 
پیداست که سه گم شده دارد
نخست چشم تو را گم کرد
و هم زمان دل گم شد
و حال که خواب هم نیست
مى دانم پیدا کردن چشم تو
ارزش این همه گم شدن را دارد
اگر چشم تو را پیدا نکنم
من خودم را هم گم می کنم
 گور مى کنم
و اما تو
تو جعبه ى گم شده هاى من هستى
هر چه گم می شود می دانم که پیش توست
دل و خواب هر دو به سوی تو پرواز کردند
چشم تو خواب و دل من را جلد خود کردى 
مجنون تو شدم
عقل هم دیگر ندارم
هر چه از من باقى مانده با خود ببر
به جای آن چشمت را بیاور
هر چند مى دانم در این معامله 
باز هم تو ضرر مى کنى


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۱
رویا رویایى

نظرات  (۶)

واای عااالی عزیزم
پاسخ:
ممنون نفس عزیزم:)
مثل همیشه عالی
و به قول اون دوست عزیز:
قلمت همیشه سبز
پاسخ:
ممنون از لطفى که به من دارین
حضورتون صفا بخش وب هست 
مگه میشه سبز نشد
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۰ یــاسـᓄـךּ ●‿●
عالیه 
پاسخ:
مرسى یاسمن عزیز از دلگرمیت:)
خیلی سوزناک می نویسید!!!!!!!! چه شور و احساسی دارید !!!!سپاس!!!
پاسخ:
ممنون:)
سوز از روزن دلى مى آید 
که مدتى هست یخبندان شده!
عالی بود
خیلی قشنگه که کل متن مرتبط باهم نوشته شه

پاسخ:
ممنون
نظر لطفته حسنا عزیز
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۱ سام نجفی نیا
عالی 
پاسخ:
ممنون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی