راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

حیف این مَرد...

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ق.ظ

ما ملتى هستیم که مردانى چون تو را از دست دادیم و دستاوردى نداشتیم ...

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۰۸
رویا رویایى

نظرات  (۲۰)

۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۲۱ استاد بزرگ
همون امثال رجایی ، باهنر ، بهشتی ، مطهری و ... رو حذف کردن ...
جامعه شد این دیگه.
:)
پاسخ:
دقیقا هیچى به هیچى :))
هر کى به هر کى :))
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۲۳ بهرنگ قدوسی
😭😭😭😭😭😭😭😭 تو چقدر میفهمی  ننه 😭😭😭😭
پاسخ:
نظر لطف شماست ننه :))
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۰ پسرک تنها
خوب شد که رفتن
وگرنه از اینا بدتر شده بودن
پاسخ:
من اینطور فکر نمى کنم 
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۱ دنیای کامپیوتر ...
چه خط زیبایی.
پاسخ:
آره من دنبال کننده ى اینستاشون هستم عالى مى نویسن 
به غیر از ایشون آقاى خطیبى هم عالى هستن دوست داشتین آیدیشونو مى دم بهتون
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۶ پسرک تنها
بهتر بگم 
از اینا بدتر ب سرشون اورده بودن
پاسخ:
آها اینطور میشه گفت :)
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۱:۰۹ آقای سر به هوا :)
هرچی باعقل بوده رفتن اخرش یه مشت اسکل موندن واسه ما
البته بلانسبت چندتا انگشت شمار که کسی گوش نمیده بهشون
پاسخ:
چه میشه کرد اونموقع که نبودیم الانم که هستیم انگار نیستیم فقط موقع انتخابات میشیم مردم روزاى دیگه اعتراض کنى میشى منافق 

سلام

من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم

با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه

ممنون

پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون 😊
دقیقااااا
پاسخ:
:)
فک کنم بهتون گفتم ک پسرم 😑😑

ن متاسفانه هنو بیدارم 
پاسخ:
خخخخخ نه نه اشتباه شد جناب شبگرد من شما رو با یه نفر دیگه اشنباه گرفتم 
معذرت و پوزش مى خوام به خاطر شبیه بودن عکس پروف و شب و دید کمو خلاصه ببخشید
خواهش  مشکلی نیست  

باید عکسمو عوض کنم کی عکس منووو کش رفته 😠😠
پاسخ:
شبیهش بود خودش که نیست 
عالی بود
پاسخ:
ممنون آقا رضا :)
۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۶ علی ابن الرضا

چه تامل بر انگیز هم متن و هم عکسنوشته....

متاسفانه با اینکه دوسندارم ولی همینجوره

پاسخ:
ما هم دوست نداریم ولى حقیقت حال حاضره باید پذیرفت
۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۹ رضا مرادی
چه خوش گفت...!
پاسخ:
ممنون از حضورتون :))
سلام!
فوق العاده بودن  شهیدبهشتی!

ممنون
پاسخ:
سلام:)
بله مثل شما آقاى خاص بودند 
این جمله برای حال امروز نماینده های ماست
پاسخ:
بله :))
تشکر از حضور گرمتون:))
۰۹ تیر ۹۷ ، ۰۳:۰۴ سایه بیداری
مولانا در مثنوی داستانی دارد در مورد دیدگاه چهار « مور » .
مادر بزرگ من همیشه توی جیب پیراهن بلندش مقداری نخود و کشمش داشت و گاهی که آنها را نداشت ، چند تایی سنجد حتما در انبانش بود . و اگر اعتزاضی به سنجد میکردیم ، میگفت : بخورید . صدایتان در نیاید . سنجد هم میوه است .
تا وقتی دیدگاه ما در محدودۀ مور اول و دوم و سوم است ، سنجد ها هم در زمرۀ میوه محسوب میشود و ما می بایست آروارۀ اندیشۀ بیخودی بجنبانیم و کلی هم ذوق کنیم که چنین میوه هایی داشتیم .
.........
مور چهارم باش تا تفاوت سنجد و میوه را ببینی . وگرنه خواب ، خواب است . چه خواب شبانه ! چه خواب روزانه .
۰۹ تیر ۹۷ ، ۰۹:۲۴ آقای مُرَّدَد
این بزرگان باید از صفحه ی روزگار حذف میشدند تا ما انقدر بدبخت باشیم.

پاسخ:
متاسفانه بله 
ممنون از حضورتون
۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۴ ریحانهــ (:
چیزی نمیشه گفت جز اینکه خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
:(
مرسى از حضورت عزیز
۱۰ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۲ قاسم صفایی نژاد
بهشتی خیلی عجیب بوده. یکی از نوادر عصر ما بوده به نظرم. تگ شهید بهشتی رو در وبلاگم ببینید. دهها جمله زیبای این مدلی از ایشون هست.
پاسخ:
چشم حتما نگاه مى کنم تشکر از حضورتون
باشه خواهر جونم هرجور خودت راحت تری ارزوی خوشحالی و خوشبختی برات می کنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی