راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

چالش بهترین دختر بیان

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ب.ظ
 
پاکدامنی گل های مریم، زیبایی گل های نرگس و عشق گل های رز
تقدیم به دختران پر از مهر بیان که همیشه رفیق، همدم، دوست و پشتیبان من بودند
از نظر من همین که وبلاگ دارید یعنی قشر متفاوت و برتری از دختران هستید
دوستای خوب و مهربونم این آهنگ هم تقدیم محبت چشماتون
ممنون از بهرنگ قدوسی برای دعوت به چالش:))))
 
 
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۵
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۱ پسرک تنها
زیبا
پاسخ:
مرسى :)
۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۶ فرناز فرزان
فدای محبتت رویا جان
خیلی خانمی :))
۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۰:۱۲ بهرنگ قدوسی
مرسی ننه  ولی عنوانش  یه خرده  منظور چالش منو نمیرسونه😤😤😤

عنوان بزار چالش بهترین دختر بیان 😤😤😤
پاسخ:
جوش نزن ننه😂😂😂😂😂
۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۰:۱۸ بهرنگ قدوسی
بی تربیت  😂😂😂
پاسخ:
😁😁😁
پس ما پسرا چی؟ :(
پاسخ:
چالش پسرها رو گذاشته بودیم چند روز پیش
آقا رضا قطعا شما بهترینى شک نکن:))))
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۰:۰۲ شَفِـ ـقَّت

^_^ .

پاسخ:
سلام مهربانى:)
خخخ
شما لطف داری:)
پاسخ:
تعارف نکردم عالى هستین:)
در سریال معلم دهکده؛ نامزد معلم ازش میپرسه شما که قاضی بودید چرا رها کردید و معلم شدید؟
ایشون جواب میدن:
چون وقتی به مراجعینم و مجرمینی که پیش من می آمدند دقیق می شدم 
می دیدم که اونها کسانی هستند که یا آموزش ندیده اند
و یا آموزشی که دیده اند درست نبوده و به خودم گفتم: به جای پرداختن به شاخ و برگ باید به اصلاح ریشه بپردازیم.
و ما چقدر به معلم دانا بیش از قاضی عادل نیازمندیم
برای فرزندانمان قصه هایی بگوییم که بیدار شوند نه قصه هایی که به خواب فرو روند
بیداری وجدان و خرد دلنشین تر از خواب است
پاسخ:
متوجه نشدم🤔🤔🤔
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۳:۴۹ وحیده پوربافرانی
تو اعتراف خدایی به اصل زیبایی
پریِ بی پر و بالم، نگارِ من، دختر!

همه دختران عالی اند و دختران بیان عالی تر
:)

پاسخ:
😍😍😍😍خیلى قشنگ بود مرسى 
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۴:۳۳ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
محبت چشماشون رو چجوری دیدید😀😀

زیبا بود
پاسخ:
آخه انعکساش از وبلاگاشون به قلبم مى رسه 😁😁😁 و در واقع چشم بصیرت مى خواد
مرسى پسر روزگار:)
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۰ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
واو 😀😀
با چشم بصیرت انعکاساشون رو به قلبتون میرسه :)))
پاسخ:
yesssssss😁😁😁
شک نکنید عالی  بودید و درجه یک که عالی شدم:)
پاسخ:
:)))
۱۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۲۵ chefft.blog.ir 💞💕
آهنگ قشنگی بود
مرسی🌷🌷🌷😍😘
پاسخ:
خواهش مى کنم عزیزم 🌺🌺
خوشحالم دوست داشتیش😍
۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۹:۲۹ علیرضا آهنی
از این چالشا که باعث ایجاد اختلاف و ناراحتی میشه بدم میاد
پاسخ:
خب درسته ولى کسى نباید به دل بگیره بیشتر جنبه شوخى داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی