راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دخترک طبیعت

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۰ ب.ظ
شروع کن به شنیدن دوباره ی طبیعت
به پرنده  که آواز زندگی می خواند
و رود که از گذر روان زندگی 
در لابه لای سنگ ها
قصه ها می گوید
و صدای باران 
که جان را از طراوت شبنم صبحگاهی 
لبریز می کند
و سکوت یگانه خورشید هستیِ ما
که گرمای آغوش یگانه ی مادرانه را تداعی می کند
و به من گوش کن
به من، دخترک طبیعت 
که چون پرنده ترانه خوانم
و چون رود روانم
 در لابه لای سنگ های ریز و درشت زمان
و من خودِ بارانم با طروات،شادی آفرین و زیبا
و زمانی که مادر شوم همان دخترکم 
که همانند خورشید آغوشی دارم پر از سکوت و آرامش
که سبزی می بخشد جانی را  به مهر
شروع کن که ظرف ترس ها را با تمام شجاعت پر کنی
در دنیای ناشناخته ها قدم بگذاری
به خدای طبیعت زیبا ایمان بیاوری تا زیبا شوی
هر روز را از نو شروع کن
دیروز را روی دوش یدک نکش و فردا را در ذهن نیندیش
همین لحظه را زندگی کن
 دیروز تمام شد 
و فردا را هیچ از شروع خبری نیست
همانند  طبیعت، آن هنگام که بهار می شود
هیچ اثری از زمستان دیروز 
 و هیچ خبری از پاییز فردا نیست
تنها آرزوی آن این است که بهاری باشد ناب تر، سبز تر 
شروع کن آدمی باشی ناب تر، سبز تر


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
رویا رویایى

نظرات  (۱۳)

وااااایی محشر بود خیییییلی دوس داشتم 
پاسخ:
ممنون نفس عزیز:)
عاااالی
پاسخ:
ممنون حسنای عزیز
عالی
پاسخ:
ممنون از همراهیتون:)
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۰ سام نجفی نیا
رویا 
مثل همیشه عالی 
قلمت سبز 
پاسخ:
مرسی ازت
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۰ علیرضا امیدیان نسب
تیلی عالی
پاسخ:
ممنون از دلگرمیتون
پر از احساس بود 
مرسی 
پاسخ:
ممنون از حضور پر احساست
:))
پاسخ:
:)
چه ذهن خلاقی دارید و چه زیبا واژگان رو انتتخاب می کنید ! واقعا قابل تحسینه. لایک!
پاسخ:
ممنون از شما که انقدر به من لطف دارید!
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۶ حمیدرضا وجدانی
سلام
زیبا نوشتید
موفق و همیشه خوش قلم باشید
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون زیبایى در نگاه شماست
سپاس
على یارتون
عالیییی بووود :)
پاسخ:
ممنون از همراهى و دلگرمى تون
زیبا و خواندنی:)
پاسخ:
ممنون:)
اینطور زندگی کردن شهامت میخواد.
اینکه تو گذشته زندگی نکنی و به فردا هم نیندیشی.
همه تو گذشته گیر کردیم.
نمونه ش خودِ من.
...
زیبا بود.
پاسخ:
منم ولی این نهایت آرزومه ممنون:)
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۱ علیـ ــر ضــا
خیلی خیلی خععععیلی محشر بود بااااااانوک یکی واسه بلوچستان بسازید 😂 
اصن باید قرار داد متنی بست 😍😎😋
پاسخ:
خخخخخ قرار داد رو هستم 😂😂😂🤣
به من لطف داشتید و دارید همیشه😊😊
براى بلوچستان رو گاهى دو نظراتم براى وبت مى نویسم که اگه قابل بدونید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی