راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

درخت وهم

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

دوستان وبلاگى عزیز همانطور که مى دانید من زیاد نوشته یا مطلبى جز خودم در وبلاگ قرار نمى دهم اما از این پس فقط براى یکى از دوستان این کار را انجام مى دهم باشد که به نشر فرهنگ و ادب کمکى هر چند کوچک کرده باشم از همراهى صمیمانه شما پیشاپیش تشکر مى کنم.(رویا رویایى)

دست‌های سُربی در شبِ بهمن

دست ‌های پیکری راست قامت

زانوانی از همیشه استوار

گونه های برف بگرفته تاریک در پارک

پیکری تراشیده میانِ میدانگهِ نخراشیده‌ی شهر

و صدایی که نمی‌خواست بماند

و آوایی که در حنجره‌ی نیمکت پارک خُفت

و پرنده زیرِ بالِ دستانِ صخره‌اییِ مجسمه

سرب هم در شبِ بهمن آغوش بود

و پناهی که پرنده را از بیمِ هلاک

                   اَمان بود وُ همچنان شب بود

                 همچنان هر شب، بهمن بود وُ 

                 مجسمه در پارک تنها بود

شعر 92 از کتاب شعر « درخت وهم » سروده ی « فرشید خیرآبادی »


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۱
رویا رویایى

نظرات  (۱۰)

خیلی جالب بود 
پاسخ:
ممنون از همراهى گرم و صمیمیت همیشگیت!

عالی بود بخصوص اینجاش "و پرنده زیرِ بالِ دستانِ صخره‌اییِ مجسمه"
پاسخ:
خیلى منم دوستش دارم
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۴ سام نجفی نیا
مرسی از انتخابت 
پاسخ:
خواهش مى کنم
زیبا بود !! سپاس.
پاسخ:
نگاهتون زیباست
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۲ علیرضا امیدیان نسب
عالی بود 
پاسخ:
ممنون!
بهمن و سرمایِ اون.
پاسخ:
اهووم.
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۳۸ آقای سر به هوا
ایتم یه کمکه
پاسخ:
:)
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۳ علیـ ــر ضــا
بسیار زیبا
چرررراااا!!!!؟!!؟!؟!؟
پاسخ:
ممنون 
چررررررا چى؟
واقعا زیبا بود ...
پاسخ:
ممنون از همراهیتون:)
زیبا بود :))))
پاسخ:
ممنون ازت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی