راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

درد

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ب.ظ

 درد  من گاهی بغض, گاهی اشک 
 در دل من ناگفته های بسیار 
 پوزخندی تلخ بر روی لب 
غمی روی دلم شده آوار
 گوشه گیری و تنهایی می شود 
اگر زمانی همدردی پیدا کنم 
سکوت چند ساله ی من  
 با حرف های صادقانه دلم شکسته می شود  
 در وجودم همهمه می شود 
گریه ی بی پایان 
آه سرد از دل سرخ 
چهار فصل زمستان می شود 
 درد من شاید قهقهه اجباری 
 شادی همراه ریا, گذر زندگی شود 
جای زخمی  پنهان سوزی بی پایان 
 اما هرگز درد من عادت نمی شود 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
رویا رویایى

نظرات  (۵)

مثل همیشه زیبا 
پاسخ:
ممنون!
:/
پاسخ:
اوهوووم
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۷ سام نجفی نیا
عالی
پاسخ:
ممنون!
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۰ عاشقان ریاضی ....
(:
پاسخ:
هییییی!
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۵ مهدی کاشانی زاده
سلام خوشحال میشم سر بزنید و دنبال کنید
پاسخ:
سلام چشم با افتخار دنبال می شوید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی