راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

درد روى درد

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ
نفرین بر این بخت 
که با جوهر سیاه نوشته اند
نفرین بر این دل 
که غمش پایان ندارد
نفرین بر این احساس
که عقل را رها نمى کند
نفرین بر این درد 
که شانه هاى نحیفم را تنها نمى گذارد
نفرین بر این زندگى 
که شروع و پایانش به اختیارم نیست
نفرین بر این اشک 
که چشمه اش خشک نمى شود
نفرین بر این من 
نفرین بر این من
که درونم غوغایى است 
نفرین بر من که نگفتم 
اگر بروى دلم تنگ 
غمم زیاد مى شود 
نفرین بر من
که عشق را بر سرت فریاد نکردم 
نفرین...
( دوستان ببخشید اگر تلخ بود ولى باور کنید اگر نمى نوشتم تحملش آسان نبود)
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۴
رویا رویایى

نظرات  (۸)

فارغ از محتوا زیبا نوشتید!!

امیدوارم غم و ناراحتی شما رفع بشه!!

یعنی اینقدر غمگین  و ناراحت هستید؟!

دلتون شاد خانم رویا!!
پاسخ:
ممنون آقا وحید 
وقتى غم از حد مى گذره 
مجبور میشم اینطورى بنویسم
وگرنه نمى خوام خاطر دوستانمو مکدر کنم
هرکسى به اندازه خودش غم داره 
فقط من با نوشتن یه کم آروم مى شم 
بازم ببخشند همه و شما که مى دونم نوشته غمگین رو نمى پسندید
نفرین بر ای غم
غم؟
بیچاره غم
برایش اینگونه مقدر شده:
سراغ هرکه رود ناراحتش کند
....
خوب گناه دارد
او نیز یار خواهد
اینبار شما را برگزیده
هرچند زود میرود تا ناراحتیتان را زیاد نبیند
اما...
چه غمگین

پاسخ:
ممنون از حضورتون!
احسنت
اصلا رفتیم تو یه حس یهو ، عالی بود
بیان غم خیلی بهتر از نگه داشتنشه
پاسخ:
ممنون از لطفتون 
امیدوارم حستون بهتر شه این غم من که دنباله داره 
خیلى بهتره یه کم آرومم مى کنه :/
شاد و غمگین فرقی نداره
وقتی قلمت همیشه قشنگِ :))
ابجی خوشکلم :*
پاسخ:
ممنون خواهرى فدات بشم من☺️🤗
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۹ علیـ ــر ضــا
همیشه قشنگ می‌نویسی در هر شرایطی باشین ولی ایندفعه اصن خوب نبود
پاسخ:
میدونم خوب نبود 
ممنون از حضورتون!!
۰۴ آبان ۹۶ ، ۲۳:۵۰ حصار آسمان
اینهمه واژه خوب. چرا نفرین؟!
دنبال شدین :)
پاسخ:
حالم با نفرین سازگار بود اون موقع تا واژه ى خوب :))
ممنون 
۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۱ حصار آسمان
حق دارین
ولی شانس آوردیم اون موقع حالتون با ترور سازگار نبوده وگرنه هممون رو به گلوله میبستین :)))
پاسخ:
اگر حالم حال ترور بود مطمئن باشین فقط خودم رو ترور مى کردم به بقیه چى کار دارم آخه:))
۰۹ آبان ۹۶ ، ۲۳:۱۵ سام نجفی نیا
عالی
پاسخ:
لطف دارى!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی