راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دل دل دلتنگم ... اولین خاطره خنده دار مشترک:)

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ
امروز روز جالبی بود قشنگ بالا و پایین رفتن زندگی رو حس کردم
ولی همین نیم ساعت پیش عالی بود دیگه آخر اتفاقی بود که میتونست بیفته
با این که به قیمت ضایع شدن من جلویی اونی که نباید تموم شد 
ولی هم دل من شاد شد هم دل اون شاد شد
وای تا خونه مث دیوونه ها داشتم میخندیدم
 الان هم همین حالتو دارم
خدایا شکرت بدجور آخر این روز سخت حالمو خوب کردی
حالا بماند که ما ضایع شدیموووووووو بعضیا خندیدندووووووووو ولی حتما حکمتی توش بوده 
شاید این همون چیزی بود که از خدا می خواستم چیزی که باعث یه شروع باشه 
**خداجون عاشقتم**
نمیدونم بخندم یا گریه کنم به خودم میگم ضایع شدما
بعد میگم عیب نداره شد خاطره
از فردا میتونیم به این خاطره مشترک بخندیم
دیگه فقط نگاه نباشه شاید این شروع حرف باشه
خدا حال دلتون رو خوب کنه الهی! حال دل من که خوب شد.
 برای همین که حال دلم خوبه
این آهنگ شاد تقدیم دلای نازنین شما می کنم
بی خیال بدی های امروز من فقط چسبیدم به همین خوبی آخریش
آهنگ دلتنگم شهرام شکوهی
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۷
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

خوشحالم که خوشحالی.
پاسخ:
مرسی
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۱:۳۶ آقای سر به هوا
تعریف نمیکنی منم بخندم؟
پاسخ:
نمیدونی که نهایت اتفاقی که میتونه برای یه دختر بیفته اصلا یه حالیم نمیدونم بخندم یا گریه کنم
ولی به فال نیک می گیرم هر چه از دوست رسد نیکوست
خوشحالم برای حال خوبت 
مهم زاویه دید ماست نسبت به وقایع 
پاسخ:
آره واقعا اتفاق ضایعی بود لی دست خودم نبود که انگار یکی اینکارو کرد ولی خودم مردم از خنده 
الان میگه دختره مشنگه و خوب کلا فان شدم رفت از فردا یه خاطره مشترک داریم که تعریفش کنیم
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۱:۳۹ سام نجفی نیا

 تمام تفنگ های جهان

خاموش می شوند

وقتی تو میخندی!

#کیوان_مهرگان




پاسخ:
مرسی 
امیدوارم که همیشه حالت خوبه خوب باشه


پاسخ:
ممنون
امیدوارم این حال خوب پایدار باشه...
پاسخ:
منم همینطور اگه بشه چی میشه...
برای شما هم آرزو بهترین ها رو دارم
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۴ مهدی کاشانی زاده
سلام وبلاگم به روز شده منتظر نظراتتون هستم
پاسخ:
چشم حتما
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۷ علیـ ــر ضــا
امیدوارم همیشه باخاطرات خوب نیشت باز بمونه 😂😂😂
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باشه فقط به خاطر شما نیشمو باز نگه میدارم تا بنا گوش:)
امیدوارم حالتون همیشه خوب و لبتون همیشه خندون باشه.
:-)
پاسخ:
ممنون از لطف و مهربونیتون:)
خدارو شکر که حالت خوبه

پاسخ:
ممنون از لطفتون و همراهیتون
حال شما هم همیشه خوب باشه آمین!
همیشه دلت شادو لبت خندون باشه رویا جون
اصن دختره و سوتیاش فداسرت سوتی هم جز زندگی ماس خخخخخخ
پاسخ:
مرسی نفس عزیزم آره دیگه سوتی دادیم رفت ولی تقصیر من نبود آخه
سوژش شدم دیگه بی خیال سرت سلامت
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۷ قلب شکسته💔💔
خب خدا رو شکر؛)
پاسخ:
:)
۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۳ علیرضا امیدیان نسب
چقدر این ترانه هاش به دلم چسبید واقعا چه حس خوبی دادن بهم
خیلی ممنون از متن و ترانه ی خوبتون
بازم‌میگم ممنون چون واقعا حالمو خوب کرد
پاسخ:
الهى شکر که حالتون خوب شد 
خودمم دیشب کلى حالم خوب بود
بگذریم که امشب حالمون گرفته شد 
همیشه خوب باشید
۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۵ علیرضا امیدیان نسب
اما واقعا کارت خوب بود که خندیدی و لبخند زدی
مهم دید ادماس چطور به این قضایا نگاه کنن
ماهم خانوادگی سوتی میدیم بعد میگیم دورهم میخندیم
پاسخ:
آره کلا باید به کل این زندگى مسخره خندید جدى نیس که شوخیه تموم میشه
کاش همه درک میکردند اونوقت با هم میخندیدیم نه به هم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی