راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دل من از اون دلاست...

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ

(تنها با یک کلیک همراه ما باشید)

**منتظر حضور سبزتان هستم**

حیفم اومد من باشم وبلاگ باشه اسم استاد نباشه
**روحت شاد استاد عزیز**
امیدوارم دوست داشته باشید 
البته شاید خودتون این آهنگ رو داشته باشید
 
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۰
رویا رویایى

نظرات  (۹)

زیبا بود مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم
بسیار زیبا بود

حالا واقعا ایشون استادتون بودند ؟
پاسخ:
ایشون استاد تمام هنر دوستادن اهالى ادب و فرهنگند 
شخصیت محبوب که نمیشه کمتر از استاد بهشون گفت
تشکر بابت انتخابتون.
پاسخ:
خواهش مى کنم
مچکرم
پاسخ:
خواهش میکنم
زیبا بود ممنون
پاسخ:
ممنون از حضورتون:)
عالی بود مثله همیشه :-)  
پاسخ:
ممنون پارمین عزیز🌹🌹🌹
۲۰ تیر ۹۶ ، ۲۲:۵۴ علیـ ــر ضــا
زیباست 
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
:)
احسنت به حس شاگردیتون
پاسخ:
ممنون از حضورتون:)
روحش شاد و یادش گرامی
و ممنون از انتخاب شما...
پاسخ:
خواهش می کنم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی