راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دوسَت دارم ...

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۵۷ ب.ظ

وقتى دورى اضطراب نبودنت تمام مرا فرا مى گیرد...زمانى

 که در کنارم هستى تو را از خود دور نگه مى دارم...

 دوست داشتنت چه تناقض عجیبى درونم ایجاد کرده...

این روزها عجیب شده ام ... حرف هایت مثل طراوت باران 

نفسم را تازه مى کند و  چشم هایت سایه سار تن خسته ام 

مى شود ...به خودت نگفتم اما خنده هایت روحم را نوازش 

مى دهد ...بدون اغراق در کنار ساده بودنت آرامم آرامِ آرام... 

دغدغه ها و ترس هایمدر کنارت جایش را

به شادى و خنده ى از ته دل مى دهد... خودت نمى دانى

چه شیرین است تو بنویسى و من بخوانم  تو حرف بزنى و

من سکوت کنم  تو نگاه کنى و من در چشم هایت غرق شوم ... 

روز هاى سردم نوازش دست گرمت را کم دارد و شب هایم 

حسرت شب نشینى با تو را...هر لحظه دلم هواى مهربانیت را 

مى کند و به یاد دوسَت دارم گفتن هایت اشک در چشمم 

حلقه مى زند و آسمان دلم مى بارد... دلم برایت 

بیش از اندازه ى کهکشان ها تنگ است مهربانم...

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۶/۱۰/۰۴
رویا رویایى

نظرات  (۵)

سلام

حالتان خوب

چه دلنوشته قشنگی بود خانم رویا

قشنگ بود و به حس و حال این فصل خیلی میخوره

دلتون شاد

خداحافظ
پاسخ:
سلام خوبین؟؟
ممنون لطف دارین 
در پناه خدا باشین
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۳ علی آقا:)
سلاام:)))
رویا بانو ماجرا چیه ، عشق و عاشقی وسطه
یا برای دوستت نوشتی
ولی خوشا دوستی یا معشوقی که تو یارش باشی:))
پاسخ:
سلام :)))
نه بابا دلم تنگ بود نوشتن مخاطب خاص نداشت 
ممنون 
خوش به حالش خخخخ
چی بگیم آخه :) مثه همیشه زیبا

پاسخ:
شما بیا سرفه کن برو :))) حضورتون مهمه بدو بیراهم خواستین بگین خخخخ فقط باشید
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۴ آقای سر به هوا(o_0)
اگر عاشق بودم قدر این متنها بیشتر میدونستم!
پاسخ:
بشین انشاالله :)))
ربطى به عاشقى بین دو نفر حالا صرفا دو جنس مخالف نداره
کافیه به خانوادتون عشق بورزین و یک نفر رو پیدا کنین که کنارش آرومین و براش بنویسین 
همین و یا عشق به خدا که برترین نوع عشقه :)
۱۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۰۲ ( ک) شباهنگ
 هرچند برای کسانی در سن و سال بنده دیگه 
 این متون زیبا فقط ممکنه در دفتر خاطراتشان 
 پیدا بشه .. 
 لیکن باز معتقدم که انسان بدون عشق فقط یک 
 مجسمه متحرک و یا تابلوی روی دیوار است .‌
عشق که هدیه خداوند است برای هر کس به نوعی 
تجلی میکنه .. اعم از پدر مادر یا خواهر برادر یا دوست 
 و همراه .. 
ولی زیبا بود .. 
پاسخ:
من هم معتقدم که هر انسانى در درونش حتما شعله ى عشقى شعله ور هست
سن و سال هم نداره همین که صبح از خواب بیدار بشین حتما شوق و عشق چیزى درونتون هست
که امیدوارتون مى کنه به آینده :)
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی