راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دیوونه ى من خدانگهدار

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ب.ظ

 

 

امیدوارم دوست داشته باشین دوستاى خوب و دوست داشتنى :))
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۳۰
رویا رویایى

نظرات  (۱۲)

زیباست
پاسخ:
ممنون!!
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۰:۱۴ علیـ ــر ضــا
چقدر زیبا :) 
الله نگهدارش 
پاسخ:
بله واقعا خدا نگهدارش باشه 
خودشم مراقب باشه :)
پشت سرشم آب ریختم بابابزرگ 😂😂
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۶ علیـ ــر ضــا
آره هم نگهدارش باشه و هم نگهدار تون 
اون که می‌ره خودش نگران خودش هست 
😂😂 آب ریختی تف ننداختی پشت سرش خودش حسابی کاریه 😂😂
پاسخ:
تف 😂😂😂 نه بابا😂😂😂 

وای از دست علیرضا 😂
پاسخ:
😂😂😂 آره واقعا واى از دستش
ممنون 
مامانبزرگ
پاسخ:
خواهش مى کنم نوه ى عزیز😂😂
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۹:۱۴ سپهر صادقی
خیلی خیلی خیلی عالی بود ، پایدار باشید . ‌ . .
پاسخ:
خوشحالم خوشتون اومده سلامت باشید:)
۰۵ آذر ۹۶ ، ۱۶:۳۲ فالب وردپرس
عالی بود
پاسخ:
ممنون!!
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۲۴ علیـ ــر ضــا
خدا نگهدارش باشه برو بخواب 😐 اینهمه موقع شب وقت کامنت گذاشتنه آخه
پاسخ:
خدا نگهدار کى باشه :/ ببخشید نبودم خب 
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۳۸ علیـ ــر ضــا
😐😐
پی ردی از کامنت های پیش 
😐😐 
چیو ببخشم الان
پاسخ:
خنگ شدم خط اولتو نفهمیدم☺️☹️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۲۶ علیـ ــر ضــا
😐 بودی نشدی 😀😉
پاسخ:
اوهوووم فهمیدم ولى دیر فهمیدم داشتى تو کامنتاى گذشته مى گشتى :)چرا نخوابیدى تو عه
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۱۹ علیـ ــر ضــا
آره حوصلمون در رفت بجای سر رفت 
گفتیم چک کنیم چی جا گذاشتیم تو وبتون 
🙂
خوابیدن ! اینموقعه شب ! 😀😀
هیچی همینطوری بیدارم اصلا تو چرا نخوابیدی هان 😐
پاسخ:
خخخخ چى جا گذاشتى به جز خاطره من که عادت دارم نخوابم تویى که ساعت ١٠ خاموش مى شى 😉😉
۱۵ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۳۴ علیـ ــر ضــا
😀😀😀
صحیح می‌فرمایید
پاسخ:
😂😂😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی