راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

یک نفر مثل تو

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ب.ظ

و بعد از این همه خستگى کسى پیدا مى شود از جنسِ نسیم تا دورت بگردد و دست هایش، لا به لاى تارهاىِ موهایت آهنگِ مهربانى بزند کسى که تو را مثل بوىِ نمِ خاکِ باران زده در نفس هایش ادراک مى کند و شاعرِ برگ هاى سفید عمرت مى شود و تو، شهرزادِ قصه هاى هزار و یک شبِ او

کسى که همیشه در رویاهایت پرسه مى زند و تو تمام کوچه باغ هاىِ سبز آشنایى را با او بارها قدم زده اى او مى آید تا در کافه هاىِ روشن شب هم آغوشِ هم عاشقى را از بَر کنید یک نفر مثل من، یک نفر مثل تو در مختصات زندگى ما مى شویم ...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۰
رویا رویایى

نظرات  (۲۰)

:))))))))
پاسخ:
:)))
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۴۵ chefft.blog.ir 💞💕
ان شاء الله😊
پاسخ:
به همچنین🌹🌹
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۷ chefft.blog.ir 💞💕
مرسی🙏🌷💚
پاسخ:
خواهش مى کنم عزیزمى 🌺🌺🌺
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۳ بهرنگ قدوسی
شوهر موهر میخای؟🤔🤔🤔🤔  آقای خاص کجایی😂😂😂😂😂
پاسخ:
حاشیه سازى ممنوع
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۶ استاد بزرگ
چقدر زیبا ...
انشالله.
:)
پاسخ:
مرسى 
همچنین براى شما :))
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۰ فرناز فرزان
بسیار عالی و زیبا
پاسخ:
مرسی فرناز عزیزم زیبا خوندی:)
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۳:۴۰ پسرک تنها
عکسه خیلی زیباست
پاسخ:
مرسی چشمات قشنگ میبینه:))
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۳:۵۳ ریحانهــ (:
خوش قلم کی بودی شما؟(:
خیلی خوب بود عالی 😊
پاسخ:
مرسی ریحانه جون :))
من هنوز وبلاگت نیومدم ولی قول میدم که میام :)
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۳:۵۷ ریحانهــ (:
عه این حرفا چیه :|
من از هرجا خوشم بیاد دنبال میکنم و میخونم چه طرف سر بزنه چه نزنه :))))
#اقا مال کنکور منم دعا کن قبول شم رشته مد نظرمو از استرس صحیح نکردم کلید رو : )))
پاسخ:
نه من عادت ندارم کسی دنبال کنه دنبال نکنم :)))
ایشالا ایشالا منم زمان کنکورم کلید نگاه نکردم
چه فایده داره از قبل بدونی بالاخره اتفاقی باید بیفته میوفته نگران نباش:))
بهترین ها رو برات آرزو می کنم:))
۱۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۴ ریحانهــ (:
به هرحال میخام بگم قبولت دارم بابا سر این چیزا ناراحت نباش :))))
اره والا :) اخه جوابا هم دقیق یادمون نیست چی زدیم.
مرسی مرسی :)
پاسخ:
دمت گرم خیلی باحالی رفیقم :)
آره دیگه کلید ببینی که چی بشه همه چی به تو فقط بستگی نداره که
کنکور یه رقابته خیلی بستگی به این داره که رقبا چی کار کردند فهمیدن درصد فایده نداره
خواشه میشه:))
۱۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۱۳ ریحانهــ (:
قربونت :)))
تو نیز هم بسیار دوست داشتنی و مهربون :)))
پاسخ:
فدای تو :))
۱۱ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۶ آقای مُرَّدَد
سلام
از این آدمها زیاد هست که... فقط آخرِ آخرش در مختصات زندگی با کسی "ما" نمیشوند.
پاسخ:
سلام:))
خب دیگه فرق این وبلاگ اینه که ما میشوند :))))
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۰۵ بهرنگ قدوسی
مردد جون   اقای مردد جون  😂😂😂😂 فدات بشه زن ناصر الدین شاه 😂😂😂
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۳ وحیده پوربافرانی
عالی...زیبا
قلمتون سبز و عاشقانه

پاسخ:
مرسى شما لطف دارید:))
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۳۶ دختری از جنس باد
امیدوارم:)
پاسخ:
:))
خوش اومدى :)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۰ دختری از جنس باد
ممنونم:-)
پاسخ:
خواهش مى کنم دوست جونم :)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۶ یه بنده خدا
صحییییییییح
پاسخ:
:))
چقد زیبا نوشتید 
پاسخ:
مرسى شبگرد عزیز:)
:)
پاسخ:
سلوم:)
۰۴ آبان ۹۷ ، ۱۷:۵۸ اجاره آپارتمان مبله در تهران
مطالب زییبایی دارید
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی