راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

سه حرفی

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ

عشق یک واژه ی سه حرفی نیست
یا یک حرف تکراری، یک قصه نیست
انگاری یک دلبر حیله گر است
هربار با تدبیری نو، دل را می برد
وقتی از کوچه ی دل می گذرد
با چماق رسوایی در می زند
ضربان دل را بالا می برد
ته دل  انگاری گز گز می کند
عشق عتیقه ی گمشده ی شهر دل است
قدمت آن از ابدیت بیشتر
ناب ترین کشف بشر است
دل زمین گیر را رها می کند
فرصتی برای پرواز تا افق
وزش احساس های گرم و خوش
لحظه ی غنچه کردن رز سرخ
چه زیبا دل را اسیر خود می کند

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷
رویا رویایى

نظرات  (۵)

۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۰ عاشقان ریاضی ....
چه قشنگ
پاسخ:
ممنون از لطفت!
تو در تمام روزهایم 
نفس میکشی 
و من با وجود تمام سختی ها 
ایمان دارم 
ای رویای گریزپایِ جهانِ هستیم 
ای عشق 
بازگشتت به سوی من ست 
پاسخ:
بسیار عالی ممنون!
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۹ مهدی کاشانی زاده
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید
پاسخ:
سلام من که وبلاگتونو دنبال می کنم ولی بازم چشم
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنون از همراهیتون!
❤❤❤عالییییییی❤❤❤
پاسخ:
سپاس خودتون عالییییییی تر هستین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی