راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

شبتون آروم و رویایی

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ب.ظ

اینم یه آهنگ از خواننده ی مورد علاقه(تا اطلاع ثانوی)خخخخ

فقط هم به خاطر (فرفری موی غزل ساز منی)خخخخ

خلاصه خوب می خونه آقا مورد پسند است

اینم یه آهنگ با حال و نسبتا با ریتم خوب و آروم

پیشنهاد:آهنگ بریم دریا گلاب رو گوش دهید:)

واستون آرامش رو آرزو می کنم...


دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام بازم رفت

 

 

 

 

بازم رفت- امیر عباس گلاب

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۱
رویا رویایى

نظرات  (۱۰)

:)
پاسخ:
:))
اهنگش ک قشنگه :) ولی موندم اسم اهنگش چرا یه جوریه :/
پاسخ:
نمى دونم 🤔🤔🤔 بزار الان ازش مى پرسم امیر عباس (صداش کردم )خخخخخخ
شوخى کردم:)
لایک
پاسخ:
ممنون
۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۰۰ آقای سر به هوا :)
دریافت شد!
پاسخ:
به سلامتى :)
امیر عباس گلاب فوق العاده است
پاسخ:
بله بله :)
نیستى و کمى پیدایى هنوز!!؟

وقت کنم حتما سر میزنم
پاسخ:
درساتو خوب بخون تابستون نزدیکه :))
عالی بود :)) 
منتظر اطلاع ثانوی هستیم : دی 
پاسخ:
مرسییییى:)
چشم حتما :))
شرایط سختیه
همش سمپاد فشار میاره
آزمون پیشرفت تحصیلی باید بالا بزنیم
امتحانات خودمون هست
دلمون خوش بود بدون آزمونم میریم تیزهوشان مرحله دوم بخشنامه اومده  باید آزمون بدیم
ما هم نمیدونستیم آمادگیشو نداریم
پاسخ:
اره شنیدم ازمون دارین دعا مى کنم خوب بدى امتحانتو 
نگران نباش تو بهترینى :))درجه یکى :)) 
بهت ایمان دارم قبولى .
مرسی 
امیدوارم
پاسخ:
خواهش:)
حتما امیدوار باش :))
از آهنگ خوشم اومد
ریتم خوبی داشت
پاسخ:
خوشحالم خوشتون اومده 🙂🙂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی