راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

تو شورآفرینی

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۵ ب.ظ

مرا یار بر رُخت کردی گرفتار

شدم من به یک دیده پا بند دیدار


بسی نازکن تا توانی که من هم

بسی ناز محبوب هستم خریدار


نتابی تو افسوس بر رخ کسی که

 ندارد ستاره یکی در شبی تار


دلت را که دل من به اصرار خواهد

 از این رو شدم  باز بر دل بدهکار


 جفا گر کنی دل گرت بشکنی یار

مدامم به این عشق جانا وفادار


شراب عشق یارم چه شور آفرین است

چو عقلم نمی داد بر دل که هشدار


ز دام عشقت آزاد باشم چه ارزد

خدایا اسیرم مرا کن به دل یار


دریغا اگر من به یادت نباشم

مرا تا ابد درکنارت نگهدار


ترانه سرودم بدانی تو عشقم

که رویا ز عشقت  نشد دست بردار

(تنها با یک کلیک همراه ما باشید)

**منتظر حضور سبزتان هستم**

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۵
رویا رویایى

نظرات  (۱۱)

۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۹ سام نجفی نیا
تو بهترینی قلمت سبز
پاسخ:
ممنون از این همه لطفی که داری:)
عشق‌ایندم:

دریغا اگر من به یادت نباشم

مرا تا ابد درکنارت نگهدار



 
پاسخ:
:) ممنون علی آقا که همراه هستین
با استعداد!
پاسخ:
:) ممنون از لطف و دلگرمیتون!
بسیار بسیار عالی بود عزیزم
پاسخ:
ممنون پارمین عزیز🌹🌹
چقدر قشنگ می نویسی !! منم می نویسم اما خیلی کم :(

پاسخ:
نظر لطفتونه :) زیبا خوندید بنوسید زیاد بنویسید 
مباد روزى که من ننوسیم شما ننویسى
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۹:۱۹ علیـ ــر ضــا
خیلی زیبا بود بمنم یاد بدین چطوره مینویسن 😐
پاسخ:
زیبا خوندید:) اگه واقعا علاقه دارید بهم خبر بدید براتون توضیح میدم
درود.
شعرها خیلی قشنگن. از خودتون هستن؟
پاسخ:
سلام بر شما 
بله اگه قابل باشم 
خوشحالم که همراه هستین
 بسیار زیبا بود

خوشبخت و موفق باشید رویاخانم
پاسخ:
ممنون آقا علیرضا
شما هم موفق و سر بلند باشید
زیبا بود 
پاسخ:
ممنون:)
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۰ ( ک) شباهنگ
 زیبا بود .. بانو 
 روز به روز زیباتر و جذاب تر مینویسید
پاسخ:
ممنون! نظر لطف شماست
 اگر هم اینطور به نظر میرسه
تمامش رو مدیون لطف شما هستم ...
هزاران بار تشکر
۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۵:۳۵ رضا خسروخاور
شما نیز با افتخار دنبال شدید ممنون بابت همکاریتون
پاسخ:
خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی