راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

قسمت من خواهی شد

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ
 دلم روشن که سر انجام بی قرار من خواهی شد
 نه قسمت هیچ کسی بی گمان یار من خواهی شد 

تو گر آهوی گریز پای بیشه ی عشق هم باشی 
پناهی جز عشق نداری شکار من خواهی شد  

نشانت را نگاشتم پیش نامم آخر هر شعر 
 چو می دانم که صاحب دفتر اشعار من خواهی شد 

به پایان می رسد روز های عشق پنهانی من 
 شبی هم پیمان عشق آشکار من خواهی شد 

 گواهی کلام آسمانی بر حق مع العسر یسرا 
 تحمل سختی تمام و بختیار من خواهی شد 

 نگه می داری مرا دور از دست بد خواهان 
 گلی و خارم خلاف طبیعت, جانبدار من خواهی شد 

شگفتا از تو بودی ساحل نشینی در آرامش 
 به طوفان ترسناک عشق دریا دار من خواهی شد 

جدایی و درد طولانی, سبب زردی و پریشانی 
خبر سر درون, سرخی رخسار من خواهی شد 

نبودم گاه و بی گاه به جز رویا در عالمی دیگر 
 شتابان در عالم بیداری به دیدار من خواهی شد 

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۶/۰۴/۰۲
رویا رویایى

نظرات  (۳)

۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۷ سام نجفی نیا
عالی رویا
پاسخ:
 ممنون از حضور پر از صمصمیتون در وبلاگ من
۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۶ علی رحمانی پور
عالی
پاسخ:
ممنون از لطف شما!
۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۹ خانوم ربات
بهت برسسسه ^.^
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی