راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

لاف عشق

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ

مجنون ترین لیلى شدم مجنون کجا رفتى بگو

از هجر جانا من شدم دلخون کجا رفتى بگو


دل بر تو بستم نازنین یک دم تو بازآ و ببین

در کلبه ى احزان شدم محزون کجا رفتى بگو


یوسف تو باشی عشق من همچون زلیخا می شود

امشب ز بتخانه روم بیرون کجا رفتى بگو


از عقل تا دیوانگى تنهاى تنها مى روم

صد ساله ره یک شب روم اکنون کجا رفتى بگو

 

دریاى بى آبى شدم آن دم که شورآبى شدم

مرگى بیامد بد تر از هامون کجا رفتى بگو


اى عاشقان اشک مرا لبخند یارم پاک کرد

اشکم ز آن لبخند شد مفتون کجا رفتى بگو


رفتى نگاهم مات شد مبهوت آن یک راه شد

راهى دگر رفتى شدم مغبون کجا رفتى بگو


پیش از وصالت مرگ من گر باز آید سوى من

من مرگ را هم مى کنم مدفون کجا رفتى بگو


با من نگفتى مى روى از عشق حرفى مى زدى

بر عشق خود زین رو شدم مظنون کجا رفتى بگو


من شعر را احساس را با خاطرت گویم ولى

بازآ که آهنگش کنى موزون کجا رفتى بگو

این شعر رو با وزن دیگرى ولى با مفهومى نزدیک به یکى از شعرهاى اخیر وبلاگ نوشتم 

و قدردان کسى هستم همیشه یاریم مى کند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
رویا رویایى

نظرات  (۶)

باز هم میگم پشتکار شما ستودنیه !!!! بسیار عالی !!! 

سپاس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
مرسى از لطفتون!!!!!!!!
زیباااااااااااااااا
موفق باشید رویا خانم.
پاسخ:
به خاطر این همه لطف و مهر شما 
سپاس مرا بپذیرید!!!!!!!
عالیه عالی
اره وزنش عالی شده
پاسخ:
ممنون ازت 
تلاش هم بر این بوده خوشحالم که خوب شده باز هم از حضورت گرمت ممنونم
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۲۶ علیـ ــر ضــا
خیلی خععععیلی عالی شده 😐 رو به پیشرفت 
پاسخ:
مرسى ازت
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۶ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون:)
واقعا خیلی عالی بود
پاسخ:
وای خدارو شکر که تونستم این دفعه نا مفهوم نباشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی