راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

ما را بس...

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ب.ظ

 همین یک روز هفته را که می آیی ما را بس
 هنوز گوشه ی چشمی به من داری ما را بس 

 اگر چه دل رنجور و زخمی و بیمار می شود 
 طبیب یک لحظه از عمر درازی ما را بس  

 همان یک روز برای من دفتر خاطره می شود  
 هوس یار دیگری به سر نداری ما را بس 

 دلم به جای خود, خرد این بار تو را می طلبد 
 مرا لایق مقام مجنون کرده ای ما را بس 

 شدی یوسف و ز کنعانم می روی حرفی نیست 
کمی بوی پیراهن و دعایی که می کنی ما را بس 

 نشانه ی تو سرابی در بیابان تنهایی من
 چنان که تشنه ی ناامید را امیدی ما را بس 

  نمی آیی و چندان خوابی نمی آید به چشم 
 تو در کوتاه ترین خواب رویایی ما را بس 

 بمان محبوب من بی چشم سیه و قامت سرو 
شدی در چشم مجنون من لیلی ما را بس 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
رویا رویایى

نظرات  (۴)

زیبا بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۹ سام نجفی نیا
++
پاسخ:
ممنون!
لایک
پاسخ:
ممنون!
عالی تر ازعالی اجی جوونمツ
پاسخ:
 ممنون از حضور صمیمی و گرمت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی