راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

میزبان ناخوانده شدم

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

تو این تعطیلات من مسافرت نرفتم که به کارم برسم ولی اگه می رفتم بهتر بود 

چون مامانم رفت مسافرتو یک عده اومدند ما رو از تنهایی در بیارند خخخ ... 

انصافا خوبم عمل می کنند یک لحظه هم تنها نشدم  افسوس که دل ما 

اینجا خوش است مجالی نیست باید برم کلی هم کار مردم دستمه 

که باید انجام بدم به همه هم قول دادم آخه این چه اخلاقی من دارم 

وای یکی یکی دارن زیاد می شن خدایا به فریاد من برس کمتر اینطوری از 

اوضاعم می نویسم ببیند چی شده که پناه آوردم به نوشتن خخخ ...

شاعر میگه از محبت خارها گل می شود:)

منتظرم گل شم


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۶
رویا رویایى

نظرات  (۶)

بسیار عالی!
پاسخ:
عالی نیست باور کنید...
الان منظورتون این بود که گلین و محبت داره خارتون میکنه؟؟؟
پاسخ:
خخخ اینطور برداشت شد نه منتظرم گل شم وگرنه همون خارم که بودم
خسته نباشی
پاسخ:
نه نیستم دارم میمیرم از خوشی:)
۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۴ خانوم ربات
من مسافرت دوس :/
پاسخ:
والا منم دوست کارو ندوست ولی مجبورم...
خخخخخخخ اخی الهی خسته نباشید
پاسخ:
ممنون ازت!:)
بسیار عالی
پاسخ:
ممنونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی