راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

نسل کشى دل هاى مهربان

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ
اى دل تو چه شهرى عجیبى هستى 
که از تو هیچ راه فرارى نیست
تمام کوچه هاى تو بن بست است
دیوارهاى تو 
به اندازه ى شعور و احساس پروانه بلند است
هیچ عابرى از کوچه هاى تنهایى تو
نمى گذرد
رویاى آواز پرندگان تو 
هنوز در قاب عکسى 
روى دیوارهاى احساست
در نطفه خفه شده است
هیچ چراغى روشن نیست
خبرى از زندگى نیست 
تو اسیر حصار عشقى هستى 
که به دور خود کشیده اى
و کسى به ملاقات تو نمى آید
اما 
تو هر روز پشت آن حصار ها 
در توهم خورشیدى که نیست 
منتظر باور کدام عابرى 
که سایه هاى وهم او را 
از افق هاى دور ببینى
باور کن شهر تو خرابه اى است از پس تاریخ
بر جاى مانده از جنگ هاى خونین 
باور کن تو قربانى نسل کشى دل هاى مهربان شده اى
اى شهر تاریک 
تو معناى روشن دل مردگى هستى


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۷
رویا رویایى

نظرات  (۱۸)

چقدر این شعر با حال و هوای این ساعت و دقایق  همخوانی داشت!!!

بسیار زیبا و دلگیر و غمگین بود !!!!

مثل همیشه رو به پیشرفت خانم رویا!!

درود بر شما !!!
پاسخ:
آقا وحید با حال و هواى الان من هم هماهنگى داشت 
خوبى و بدیشو ببخشین چون پنج دقیقه اى و 
براى بیان حس و حالم نوشتم!
تنها راهى که یه کم حالمو بهتر مى کنه نوشتنه!!
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۳۷ منصوره 🌹🌹🌹
لایک
پاسخ:
ممنون میدونم این مدل مطلب دوست ندارى
مرسى ازحضورت!
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۲۷ علیرضا امیدیان نسب
عالی بود افرین
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
مثل همیشه زیبا

پاسخ:
ممنون از حضورت :)
درود بانو ..
بسیار زیبا بود .. من فکر کنم در این نوع نوشتار بسیار مهارت بیشتری دارید 
 موفق باشید ..
پاسخ:
سلام امیدورام خوب باشید 
ممنون از لطفتون
این نوع نوشته بهتر احساسم رو مى رسونه 
ممنون
چقدر زیبا مینویسید
آفرین واقعا
پاسخ:
مرسى از محبت شما
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۰۷ آقای سر به هوا(o_0)
جاست شعر
این سبک و متن ادبی اصلا نمیتونم بفهمم
ولی خدا قوت , خسته نباشید
عیدتونم مبارک
پاسخ:
چشم شعرم به چشم
عیدتون مبارک:)
شعرنوات بسیارزیباوپرمفهوم بود:(

پاسخ:
ممنون از لطفتون!!
۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۶ علیـ ــر ضــا
چقدر خوب مینویسی ماشاالله 😍🌷 
آدم لذت می‌بره 😊 
دست مغز و پنجه هات درد نکنه ننه 😉 

پاسخ:
ممنون از لطفت بابابزرگ😉
تشکر از حضور گرمت🌹🌹
آفرین
زیبا و صمیمی مینویسی
آدم با نوشتن خیلی آروم میشه
:)
موفق باشی
پاسخ:
مرسى
ممنون از حضور گرمت
شمام موفق باشى:)
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۴۸ سایت تفریحی چفچفک
یکم غمگین نبود؟؟ .
پاسخ:
چرا بود :(
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۵۳ ♕αяαмεsн♕ ...
سلام اجی ....فاطمه هستم .میخواستم بگم شرمنده اگه دیشب ان بودم ولی گروه نیومدم چون باطری گوشی داداشم که به گوشی من میخورد رو ازش گرفته بودم که یه پیغام مهم رو به یه نفر برسونم خواستم بیام گروه بگم ولی دیدم گرم صحبت و انتخاب اسم هستی با استاد.... رفتم پی وی شون گفتم که چرا ان هستم ولی گروه نیومدم گفتم بهتم بگه ولی خودم گفتم جدا از اون بهت بگم و اینکه اگه امروزم نتوستم بیام شرمنده ..موفق باشی اجی جونم
۲۱ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۷ آقای سر به هوا(o_0)
سلامچه خبر حال و احوال?
پاسخ:
سلام خوبین ؟ببخشید نیستم این چند وقت دلم تنگ اینجا هست
اگه نتونم پست بزارم به شما سر مى زنم ممنون که حالمو پرسیدین
۲۲ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۲۲ یــاسـᓄـךּ ●‿●
عالی بود
پاسخ:
ممنون از لطفت:)

سلام

من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم

من تازه وبلاگ بیوگرافی زدم و به حمایتتون نیازمندم

لطفا وبلاگم رو دنبال کنید

۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۰ فرناز فرزان
سلام رویا جان
قلمت پر توان
مثل همیشه عالی :))
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۱۶ گنجشک باران زده
خوب بود،خوشمان آمد
پاسخ:
ممنون خوشحالم که خوشتان آمده!!
بسیار عالی
پاسخ:
ممنون از لطفتون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی