راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

وبلاگ نویس

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ب.ظ

چقدر قشنگ است دنیاى کسى عشق را تجربه مى کند و به خاطر کسى که از ته دل دوستش دارد مخالف امواج دریا به جلو پیش مى رود گرچه از نگاه خیلى ها، او غرق مى شود اما او به آرامش ساحل آن سوى دریا مى اندیشد و دل  به دریا مى زند و تا آخر مسیر پیش مى رود چشمانش از شادى برق مى زند، حتى نوشته هایش بوى گل هاى مهربانى مى دهند به او تبریک مى گویم گر چه خودش هیچ وقت ندانست که من با نوشته هاى او بود که وبلاگ نویس شدم ...

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۲۹
رویا رویایى

نظرات  (۱۱)

۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۲ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
بسیار زیبا

ایشالا بدونه یه روز ...
پاسخ:
نه لازم نیست بدونه حتى دنبال کننده ى منم نیست امیدوارم خوشبخت بشه 
چون من با نوشته هاى غمگینش غمگین شدم با خوشحالیاش خوشحال شدم 
کلا خیلى خوب مى نویسه و جزییات رو مى گه کاملا حس رو ازش مى گیرى 
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۸ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
چه حس خوبی و آشنایی :)

امیدوارم شما هم خوشبخت شید ...
پاسخ:
تشکر از لطفتون:)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۰ بهرنگ قدوسی
عاشق  کی بودی تو 😂😂😂😂
پاسخ:
من که نه اون عاشق شده و انقدر خوب مى نویسه از حال و هواى اینروزهاش 
که کیف مى کنى  
و مطمئن باش اونو نمیشناسین 

۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۵ بهرنگ قدوسی
خب بگو  تا ما هم بشناسیم😂😂
پاسخ:
لازم نیست :)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۹ بهرنگ قدوسی
اوه چه خسیس 
نترس  نمی خوریمش  فقط خودت بخورش 😁😁
پاسخ:
خوردنى نیست باید ازش یاد بگیریم ثابت قدم بودن رو
سلام :)

یعنی از رویا بانو هم زیباتر مینویسه ؟
پاسخ:
سلام به نظرم خیلى فضا رو خوب تعریف مى کنه 
انگار تو هم اونجایى و دارى هر چى اون میبینه رو میبینى
البته بستگى به قدرت تخیل خودتون هم داره من سریع 
تصور مى کنم 
چه ادم عاشقیه پس!!

اقای ربات رو نمی دونم می شناسید یا نه  اونم خیلی زیبا می نویسه!!

و البته به قول جناب قدح شما هم خیلی زیبا می تویسی!!
پاسخ:
اقاى ربات رو دورادور میشناسم ولى دنبال کنندش نیستم
حتما بهش سر میزنم
شما و جناب قدح لطف دارین ممنون من در این حدا نیستم
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۳۵ یه بنده خدا
به به
پاسخ:
:))
چقدر خوب بود! حس کردم درمورد من نوشته شده. منِ نوعی. :) 
بله البته درسته کاملا خوب میدونم که مخاطب خاص داشته اما. حس کردم که درمورد من نوِشـ....
پاسخ:
واقعا ؟ پس شما هم خوشبخت باشین:))
اون دنیایی که میگی فقد از دور قشنگه
پاسخ:
نگو داداشى اگه بهش نرسى قشنگ نیست وقتى بهش برسى دنیاى قشنگیه 
در گذر از خودم و خودت ...
منم یه مطلب توی یکی از وبلاگا خوندم خیلی حس خوبی داشت
شما هم خوب مینویسی
:)
عاقبت بخیر باشی
پاسخ:
مرسى از حضور گرم و پر مهرتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی